19 دی 1396 - 14:10

بانک رفاه قهرمان المپیاد ورزشی شبکه بانکی کشور شد

بانک رفاه با کسب ۵ مدال طلا، ۳ نقره و ۲ برنز در رده های تیمی و انفرادی قهرمان پانزدهمین المپیاد ورزشی سیستم بانکی کشور شد.
کد خبر : ۸۰۲۱۴
بانک رفاه قهرمان المپیاد ورزشی شبکه بانکی کشور

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، این مسابقات که با حضور ۹۴۰ ورزشکار آقا و خانم در ۱۴ رشته ورزشی و بین ۱۱ بانک بزرگ کشور(ملی، رفاه، تجارت، صادرات، توسعه تعاون، توسعه صادرات، سپه، کشاورزی، ملت، مسکن و مرکزی) ۱۴آذر ماه سالجاری لغایت ۸ دی ماه سالجاری در مجموعه ها و سالن های ورزشی شهر تهران برگزار شد، بانک رفاه توانست در رده های تیمی و انفرادی قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.


در این دوره از المپیاد تیم ها و ورزشکاران بانک رفاه در والیبال آقایان، والیبال بانوان، دارت بانوان، دو و میدانی آقایان، طناب کشی بانوان، تنیس روی میز انفرادی آقایان و بانوان و شنا انفرادی بانوان حائز رتبه نخست و گردن آویز طلا شدند.


بانک رفاه همچنین در فوتسال آقایان، تنیس روی میز تیمی بانوان، شنا تیمی بانوان و شنا انفرادی آقایان توانست در سکوی نایب قهرمانی بایستد.
کسب عنوان های سومی برای انفرادی شنا بانوان و دومیدانی انفرادی آقایان دیگر دستاورد کاروان ورزشی بانک رفاه در پانزدهمین دوره المپیاد ورزشی سیستم بانکی کشور بود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر