21 دی 1396 - 09:36

پیش‌بینی سود ۱۰۴۸ ریالی «سِپ» برای هر سهم در سال ۹۷

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش برای هر سهم در سال مالی منتهی به ۳۰ آذرماه ۹۷ مبلغ ۱۰۴۸ریال درآمد پیش‌بینی کرد که این رقم به نسبت دوره مشابه در سال گذشته با ۲۸ درصد افزایش مواجه بوده است.
کد خبر : ۸۰۳۱۱
پرداخت الکترونیک سامان

به گزارش خبرنگار ایبنا، شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش که با نماد "سپ" در بازار سهام درج‌شده است با سرمایه  ۱,۸۰۰,۰۰۰ میلیون ریالی، برای هر سهم پس از کسر مالیات برای سال مالی منتهی به ۳۰ آذرماه سال ۹۷، مبلغ  ۱۰۴۸ ریال درآمد پیش‌بینی کرد که این رقم به نسبت دوره مشابه در سال گذشته با افزایش ۲۸ درصدی همراه بوده است.


سود (زیان) ناخالص و عملیاتی


شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش  در  سال مالی منتهی به ۳۰ آذرماه سال ۹۷ مبلغ ۲,۵۷۶,۶۸۰   میلیون ریال«سود (زیان) ناخالص» پیش‌بینی کرده که به نسبت دوره مشابه در سال گذشته با افزایش ۳۴ درصدی  مواجه بوده است. همچنین «سِپ» در دوره یادشده  با افزایش ۳۲ درصدی به نسبت دوره مشابه در سال ۹۶، مبلغ ۲,۳۸۹,۲۶۰ میلیون ریال را به‌عنوان «سود(زیان) عملیاتی» پیش‌بینی کرده است.


افزودن بر این، پیش‌بینی «درآمدهای حاصل از سرمایه‌گذاری» در سال مالی منتهی به ۳۰آذرماه سال ۹۷ معادل ۱۶,۰۰۰ میلیون ریال است که به نسبت مشابه در سال گذشته با افزایش ۲۳ درصدی همراه بوده است.


سود(زیان) خالص پس از کسر مالیات و سود عملیاتی هر سهم


صورت‌های مالی این شرکت بیانگر این است که « سود(زیان) خالص پس از کسر مالیات سِپ» بر اساس سال مالی منتهی به ۳۰ آذرماه سال ۹۷ مبلغ ۱,۸۸۷,۱۵۶ میلیون برآورد شده  که این پیش‌بینی به نسبت پایان ۱۲ ماه سال گذشته رشد ۲۹ درصدی را تجربه کرده است.


بر اساس این گزارش، شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش «سود عملیاتی هر سهم» را در سال مالی منتهی به ۳۰ آذرماه سال ۹۷ مبلغ ۱۳۲۷ ریال در صورت‌های مالی درج کرده که  به نسبت دوره مشابه در سال قبل با افزایش ۳۲ درصدی همراه بوده است.


درنهایت شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش «سود هر سهم پس از کسر مالیات» در ۱۲ ماه منتهی به ۳۰ آذرماه سال ۹۶، معادل ۸۱۶ ریال پیش‌بینی کرده بود که با رشد ۲۸ درصدی در سال مالی منتهی به ۳۰ آذرماه سال ۹۷ رقم  ۱۰۴۸ ریال رسیده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر