بزرگ ترین بانک روسیه لابراتور بلاک چین راه اندازی کرد

اسبربانک روسیه برای کمک و توسعه بیشتر به نظام بانکداری این کشور، آزمایشگاهی برای انجام تحقیقات مرتبط با بلاک چین راه اندازی کرد.
کد خبر : ۸۰۳۳۷
اسبربانک

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از راشاتودی، اسبربانک روسیه که بزرگ ترین بانک این کشور است، لابراتوری را افتتاح کرده که تحقیقات مرتبط با آخرین فناوری های بلاک چین در آنجا انجام خواهد گرفت. قرار است در این لابراتور، ایده ها و طرح های پیشنهادی بر پایه بلاک چین را مورد بررسی قرار دهد.


به گفته مقامات اسبربانک روسیه، لابراتور بلاک چین با سایر لابراتورهای این بانک در تعامل خواهد بود؛ ضمن اینکه این مرکز جدید خدماتی را برای دیگر فعالان بازار مانند شرکت های استارت آپ و انجمن های بازرگانی مهیا می کند.  


 این لابراتور برنامه های آموزشی را در حوزه فناوری بلاک چین ارائه می دهد. اسبربانک اعلام کرد که بلاک چین می تواند بطرز قابل توجهی تغییر در حوزه های تجارت در محدوده ی بازار مالی، بانکداری سنتی و خدمات رسانی برای مشتریان ایجاد کند. توسعه و بکارگیری جدیدترین فناوری ها فقط به عنوان بخشی از رقابتی شدن اسبربانک نیست؛ بلکه بخشی از چشم انداز این بانک به عنوان یک شرکت فناوری در آینده محسوب می شود.


همچنین معاون اسبربانک گفت: بلاک چین ابزاری برای بهبود و کارآمد شدن همکاری میان فعالان بازاراست؛ ضمن اینکه با ایجاد این لابراتور به آینده نظام بانکداری و روسیه کمک می کنیم.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها