23 دی 1396 - 13:05

کاهش نرخ سکه و دلار در بازار

قیمت سکه بهار آزادی امروز در بازار تهران امروز در حالی افزایش یافت که نرخ دلار با افت همراه بود.
کد خبر : ۸۰۳۸۱
ارز و سکه

به گزارش خبرنگار ایبِنا، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز و در بازار آزاد با ۶ هزار و ۷۰۰ تومان کاهش نسبت به پنج شنبه گذشته یک میلیون و ۴۸۸ هزار و ۳۰۰ تومان قیمت گذاری شده بود. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز امروز با ۴ هزار تومان افزایش نسبت به پنج شنبه گذشته یک میلیون و ۴۶۹ هزار تومان فروخته می‌شد.


هر قطعه سکه نیم بهار آزادی نیز رشدی ۵ هزار تومانی را نسبت به پنج شنبه گذشته شاهد بود و ۷۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان داد و ستد می‌شد. قیمت هر قطعه ربع سکه بهار آزادی نیز با ۵۰۰ تومان کاهش نسبت به مدت مشابه ۴۲۰ هزار تومان فروخته می‌شد.


قیمت هر قطعه سکه گرمی نیز امروز در بازار آزاد ۲۸۲ هزار تومان تعیین شده بود که نسبت به پنج شنبه گذشته تغییری نداشت. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز امروز با یک هزار و ۷۰ تومان افزایش نسبت به پنجشنبه گذشته ۱۳۹ هزار و ۴۲۰ تومان قیمت‌گذاری شده بود.


صرافی‌های پایتخت نیز امروز هر دلار آمریکا را با ۲۵ تومان کاهش نسبت به پنج شنبه گذشته ۴ هزار و ۳۹۹ تومان می‌فروختند. همچنین هر یورو شاهد رشد ۴۵ تومانی نسبت به روز پنج شنبه بود و نرخ آن برای فروش ۵ هزار و ۴۶۵ تومان تعیین شده بود. هر پوند انگلیس نیز در بازار آزاد با ۱۶ تومان رشد در مدت مشابه ۶ هزار و ۶۵ تومان معامله می شد.


جدول نرخ ارز و سکه در بازار (قیمت‌ها به تومان)
























































نوع سکه و ارز  


پنج‌شنبه  شنبه

سکه تمام بهار آزادی طرح جدید


۱۴۹۵۰۰۰ ۱۴۸۸۳۰۰

سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم


۱۴۶۵۰۰۰ ۱۴۶۹۰۰۰

نیم سکه


۷۲۲۰۰۰ ۷۲۲۵۰۰

ربع سکه


۴۲۰۵۰۰ ۴۲۰۰۰۰

سکه گرمی


۲۸۲۰۰۰ ۲۸۲۰۰۰

هر گرم طلای ۱۸ عیار


۱۳۸۳۵۰ ۱۳۹۴۲۰

دلار


۴۴۲۴ ۴۳۹۹

یورو


۵۴۲۰ ۵۴۶۵

پوند


۶۰۴۹ ۶۰۶۵

برچسب ها: دلار سکه
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر