غرامت تمامی زیان دیدگان سانحه هوایی ارومیه پرداخت شد

مدیر بیمه های کشتی، هواپیما و حمل کالای بیمه ایران با اشاره به طرح شکایت یکی از زیان دیدگان سانحه هوایی ارومیه گفت: غرامت تمامی زیان دیدگان سانحه هوایی ارومیه پرداخت شده است.
کد خبر : ۸۰۴۰۳
بیمه ایران

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بیمه ایران، به تازگی یکی از حادثه دیدگان سانحه هوایی سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۲۷ در سال ۸۹، مدعی شده بخشی از غرامت خود را دریافت نکرده است. مجید رحمتی مدیر بیمه های کشتی، هواپیما وحمل کالای بیمه ایران با رد این ادعا تاکید کرد: از آنجا که بر اساس بیمه نامه صادره از سوی بیمه ایران، مسئولیت جبران خسارات های مالی و جانی کلیه مسافران هواپیما تحت تعهد بیمه ایران بود، بلافاصله پس از وقوع این سانحه ضمن هماهنگی با تمامی بیمارستان های ارومیه و تهران مبنی بر پذیرش مصدومین بدون قید و شرط و با قبول تعهد هزینه ها از سوی بیمه ایران، مسافان مصدوم تحت پذیرش بیمارستان های ارومیه و تهران قرار گرفته و تمامی هزینه های پزشکی و هزینه های مربوطه در وجه ذی نفعان پرداخت شده وبا آنان تسویه حساب کامل به عمل آمده است.


خاطر نشان می شود یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۲۷ به علامت ثبتی EP-IRP در نوزدهم دی ماه سال ۱۳۸۹ به هنگام عزیمت از مبداً تهران به مقصد ارومیه تحت شماره پرواز ۲۷۷ با ۱۰۵ مسافر و خدمه پرواز در حوالی فرودگاه ارومیه سقوط کرد و بر اثر این سانحه ۷۸ نفراز هم وطنان  جانباخته و ۲۷ نفر مصدوم شدند.


برچسب ها: بیمه بیمه ایران
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر