25 دی 1396 - 16:45
با ۸ میلیارد و ۲۷۶ میلیون دلار؛

بانک سپه بهترین بانک کشور در فعالیت‌های ارزی بعد از برجام شد

عضو هیات مدیره بانک سپه اعلام کرد: این بانک بهترین بانک کشور در فعالیت های ارزی بعد از اجرای برجام شناخته شد.
کد خبر : ۸۰۴۵۵
پرتوافکنان

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: مصطفی پرتوافکنان اظهار داشت: عملکرد ارزی بانک سپه در دوره پسا برجام شامل اعتبار اسنادی، برات اسنادی، حوالجات ارزی به لحاظ مبلغ و تعداد بوده است.


عضو هیات مدیره بانک سپه گفت: عملکرد ارزی بانک سپه در سال ۹۵ و ۹ ماهه اول سالجاری با ۲۲ هزار و ۴۴۲ فقره، ۸ میلیارد و ۲۷۶ میلیون و ۷۶۰ هزار دلار بوده است. پرتوافکنان افزود: سهم بانک سپه از شبکه بانکی کشور در حوزه عملیات ارزی در سال گذشته ۱۲.۵۸ درصد و ۹ ماهه ابتدای سالجاری ۱۴.۳۹ درصد است.


وی با بیان اینکه حجم فعالیت های ارزی از جمله شاخص های حضور موفق بانک ها در عرصه داخلی و بازارهای جهانی است اظهار داشت: بانک سپه با داشتن نیروهای توانمند در این عرصه موفقیت های چشمگیری را در مدت کوتاه پس از برجام به دست آورده است.


پرتوافکنان با اشاره به تبدیل شدن بانک به بازوی توانای دولت در عرصه های مختلف گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته حضور بانک سپه در عرصه بین الملل و فعالیت های ارزی گسترش خواهد یافت.


وی با اشاره به اینکه این دستاورد ارزشمند حاصل درایت و تلاش شگرف کارکنان بخش ارزی در صف و ستاد بوده است افزود: علیرغم دوران طولانی تحریم های همه جانبه بین المللی که می توانست بنیه ارزی هر بانکی را کاملاً تحلیل ببرد و از حیز انتفاع ساقط سازد، بانک سپه با حفظ روحیه و انگیزه خود و با بهره گیری از تعهد، تجربه، تخصص و خلاقیتی که در سیستم بانکی کشور زبانزد است و بانک های خارجی نیز در ملاقات ها و مذاکرات رودر رو به آن اذعان دارند، موفق شد چنین موفقیت بزرگی را به دست آورد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر