جزییات افزایش حقوق ۱۰ تا ۱۸ درصدی در سال ۹۷

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه مصوبه کمیسیون متبوع خود در خصوص افزایش ۱۰ تا ۱۸ درصدی کارکنان کشوری و لشگری را تشریح کرد.
کد خبر : ۸۰۵۷۰
توزیع اسکناس نو در آستانه عید غدیر

به گزارش ایبِنا به نقل از خانه ملت، جبار کوچکی‌نژاد در خصوص افزایش حقوق کارکنان دولت، اظهارداشت: افزایش حقوق کارکنان طی یک مصوبه در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۷ شامل حال افرادی که بیش از ۵ میلیون تومان دریافتی ماهانه دارند نمی‌شود.


عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۷ با بیان اینکه افزایش حقوق کارکنان را برای افرادی که زیر ۵ میلیون تومان دریافت می‌کنند در نظر گرفته‌ایم، گفت: دولت می‌تواند ۱۰ تا ۱۸ درصد حقوق زیر ۵ میلیون تومان را افزایش دهد، طبیعتا حقوق افرادی که کمتر از ۲میلیون تومان دریافت می‌کنند ۱۸ درصدافزایش پیدا می‌کند.


افزایش ۱۰ درصدی حقوق افرادی که به ۵ میلیون تومان نزدیک است


نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه حقوق افرادی که به ۵ میلیون تومان نزدیک است ۱۰ درصد افزایش داده می‌شود، ادامه داد: این افزایش حقوق باعث می‌شود تا نگرانی بین کارکنان جزء که در فشار اقتصادی هستند تا حدودی برطرف شود.


وی با بیان اینکه شاید افرادی که بیش از ۵ میلیون تومان دریافت می‌کنند اعتراضی داشته باشند اما باید شرایط را درک کنند، ما در یک شرایط سخت اقتصادی قرار داریم، تصریح کرد: منابع اقتصادی کشور محدود است و نمی‌توانیم افزایش حقوق را برای همه افراد در نظر بگیریم، فردی که ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان حقوق دریافت می‌کند شرایط سختی را دارد.


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان با تاکید بر اینکه افرادی که بیش از ۵ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند در سال ۹۷ افزایش حقوق سالانه را ندارند، خاطرنشان کرد: افزایش حقوق کارکنانی که زیر پنج میلیون تومان دریافت می‌کنند شامل کارکنان کشوری و لشگری می‌شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر