برگزاری نخستین دوره DBA بازارسرمایه اسلامی

نخستین دوره DBA بازار سرمایه اسلامی توسط انجمن مالی اسلامی ایران و با مشارکت سازمان بورس و اوراق بهادار، بهمن آغاز می شود.
کد خبر : ۸۰۵۷۷
DBA

به گزارش ایبِنا، انجمن مالی اسلامی ایران اعلام کرد دوره DBA بازار سرمایه اسلامی در قالب سه نیمسال تحصیلی برگزار شده و طی آن، دانشجویان دروسی همچون اقتصاد پولی و مالی پیشرفته، روش تحقیق در مالی اسلامی، مهندسی مالی و مدیریت ریسک پیشرفته، بازار سرمایه اسلامی پیشرفته، مباحث پیشرفته در تجزیه و تحلیل مالی، مقررات تحلیلگری بازار سرمایه و سمینار در بازار سرمایه اسلامی را با رویکرد عملیاتی، خواهد گذراند.


براساس تفاهمنامه سازمان بورس و انجمن مالی اسلامی، سازمان بورس به دانش آموختگان دوره DBA بازار سرمایه اسلامی، گواهینامه های حرفه ای اصول بازار سرمایه و تحلیلگری بازار سرمایه اعطا خواهد کرد.


همچنین طبق توافقنامه با بانک قرض الحسنه رسالت، دانشجویان شرکت کننده در دوره DBA و MBA بازار سرمایه اسلامی می توانند برای تأمین شهریه تحصیل از تسهیلات قرض الحسنه بانک رسالت استفاده کنند.


علاقه مندان به نام نویسی در دوره های DBA و MBA بازار سرمایه اسلامی تا ۳۰ دی ماه جاری برای نام نویسی در این دوره ها فرصت دارند. اطلاعات بیشتر در خصوص جزئیات دوره های DBA و MBA بازار سرمایه اسلامی و شرایط نام نویسی در این دوره ها در پایگاه اینترنتی انجمن مالی اسلامی ایران به نشانی www.iaif.ir در دسترس علاقه مندان قرار دارد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر