بازار ایران آماده دیجیتالی شدن است

مسئول بخش خدمات مالی و بازار دیجیتال شرکت EY در منطقه خاورمیانه گفت: نفوذ موبایل در ایران بسیار وسیع است و بازار این کشور آماده دیجیتالی شدن است.
کد خبر : ۸۰۹۱۱
اسکوپال

به گزارش خبرنگار ایبِنا، آندریاس اسکوپال مسئول بخش خدمات مالی و بازار دیجیتال شرکت EY در منطقه خاورمیانه که ارائه دهنده خدمات مشاوره ای مالی است در ارتباط با تغییرات مدل های سرمایه گذاری در حوزه دیجیتالُ اظهار داشت: در سال های اخیر تغییرات عمده ای در این حوزه انجام گرفته است و بطور کل آینده روشنی خواهد داشت و در سال ۲۰۱۷ میلادی ۹۰ درصد از مشتریان بر این باور بودند که به بلوغ دیجیتالی رسیده اند.


وی با بیان اینکه، اخیرا دفتر این شرکت در تهران افتتاح شده است، گفت: بانک ها از تجارب خدمات بانکداری سنتی خود کسب تجربه کرده اند و در حال گسترش خدمات به شکل های گوناگون به مشتریان هستند.


این مقام ارشد شرکت EY  به انقلاب بانکداری دیجیتال در هند اشاره کرد و این کشور را نمونه مناسبی در پیشرفت بانکداری دیجیتال در منطقه عنوان کرد و خاطر نشان شد که بانک دیجیتال دی بی اس هند عنوان بزرگ ترین بانک دیجیتال جهان را از آن خود کرده و نکته قابل توجه این است که در عرض ۳ ماه ۳ میلیون مشتری جذب کرده است.


 وی در ارتباط با بکارگیری دیجیتال گفت: باید محصولات ساده ای را برای مشتریان در حوزه دیجیتال ارائه کنیم تا برای آنها قابل فهم و از پیچیدگی به دور باشد؛ ضمن اینکه به ایجاد تعامل انسان با دیجیتال تمرکز بیشتری داشته باشیم.در رابطه با حضور دیجیتال در ایران می توانم بگویم که نفوذ موبایل در این کشور بسیار وسیع است و تلگرام ۴۲ میلیون کاربر دارد و بازار ایران آماده دیجیتالی شدن است.


این مقام ارشد شرکت EY گفت: هزینه معامله ای که یک مشتری از طریق موبایل  انجام می دهد در مقایسه با رفتن به شعبه بانک، غیر قابل مقایسه است؛ ضمن اینکه این رویکرد برای بانک هم بسیار مقرون به صرفه است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر