03 بهمن 1396 - 18:04
مدیرعامل پست بانک:

پست‌بانک در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی موفق عمل کرده است

مدیرعامل پست‌بانک‌ در دیدار با رؤسای شعب درجه دو بانک با تشریح خدمات بانکی و تسهیلات اشتغال‌زائی این بانک در روستاها گفت: در انجام وظایف و مسئولیتهای اجتماعی خود موفق عمل کرده‌ایم.
کد خبر : ۸۰۹۷۷
خسرو فرحی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران، خسرو فرحی با اشاره به عاملیت این بانک در پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی و حساب‌های دولتی بانک مرکزی و تعیین این بانک بعنوان بانک تخصصی توسعه‌ای حوزه فناوری اطلاعات کشور گفت: گستردگی خدمات، حضور درروستاها و نقش پررنگ این بانک در توسعه و ایجاد اشتغال موردتوجه دولت و مجلس شورای اسلامی قرار گرفته و مطمئنا در برنامه‌های آینده دولت و مجلس نقش‌های مهمتری برای پست بانک ایران درنظر گرفته می‌شود.
فرحی افزود: پست‌بانک‌ایران با داشتن نیروی متعهد و با برنامه‌های نظارتی دقیق، علی‌رغم گستردگی بی نظیر باجه‌های روستائی به‌عنوان یک بانک شفاف و قابل اعتماد نزد مراجع نظارتی و افکارعمومی شناخته شده است.
مدیرعامل پست‌بانک‌ایران ابراز امیدواری کرد که درسال آینده با افزایش سرمایه بانک ظرفیت و امکان ارائه خدمات بیشتر و کارهای بزرگتر در این بانک فراهم شود.
صباغی عضو هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران در این جلسه به اهمیت نیروی انسانی شعب اشاره کرد و گفت: مسیر ارتقاء شغلی برای کارکنان شعب باید مورد بازنگری قرارگرفته و محدودیت ارتقاء و مزایای آنان با تعیین رده‌های شغلی جدید برطرف شود.
وی مجموعه مدیریتی امورشعب پست بانک را عصاره سال‌ها تجربه و تلاش بانک دانست و گفت: باید از شرایط موجود برای اعتلای جایگاه و تحقق اهداف بانک استفاده کرد.
عضو هیأت مدیره از رؤسای شعب بانک خواست با برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی مناسب برای تحقق اهداف بانک در سه حوزه تسهیلات صندوق توسعه ملی، ساماندهی باجه‌های بانکی و سوددهی شعب تلاش کنند.
صباغی پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی را مأموریت خطیر بانک دانست و گفت: موفقیت شعب در پرداخت این تسهیلات زمینه واگذاری مسئولیت‌های بزرگتر به پست بانک و جذب منابع فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان را فراهم می‌کند.
محمود شیردل مدیر امور شعب پست بانک نیز در این جلسه، دوماه پایانی سال را فرصتی طلائی برای به نتیجه رساندن برنامه‌های سال 96 دانست و گفت: شعب در این دوماه باید تمام توان و استعداد خود را بکار گیرند تا برنامه‌های بانک در حوزه‌های مختلف تحقق یافته و در این‌صورت سال 1397 سال جهش و رونق چشمگیر بانک خواهد بود.
علیرضا پورحسین مدیرکل امورشعب و مناطق آزاد بر لزوم توجه به تبادل تجربیات، انتقال دانش ضمنی و ایجاد فضای سازمان یادگیرنده هم در شعب و هم در واحدهای ستادی تأکید کرد و گفت: داشتن باجه‌های بانکی در روستاها و وجود زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مناسب در بانک زمینه را برای موفقیت و تحقق اهداف سپرده‌ای و درآمدی شعب فراهم کرده و شعب باید با برنامه‌ریزی و تبادل تجربه با سایر شعب برای تحقق این اهداف تلاش کنند.



وی افزود: تبیین درست برنامه‌ها و اهداف بانک و تشریح نقش تحقق این اهداف بر مزایا و ارتقاء شغلی کارکنان می‌تواند انگیزه و شور و شوق کارکنان برای همراهی با اهداف و ارائه خدمات مطلوب‌تر را ایجاد نماید و ایجاد انگیزه باید درتمام سطوح بانک بعنوان یک اولویت موردتوجه قرار گیرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها