05 بهمن 1396 - 09:23
عضو هیات مدیره پست بانک ایران:

تخصیص ۹۸میلیاردریال اعتبارات اشتغالزا به مناطق محروم خراسان جنوبی

۹۸ میلیارد ریال اعتبارات اشتغالزا به مناطق محروم استان خراسان جنوبی بمنظور ایجاد فعالیت تولیدی درحوزه های کشاورزی، صنعت، توریسم، اصلاح و بهبود سیستم آبیاری و بهبود مکانیزاسیون تخصیص یافته است.
کد خبر : ۸۱۰۳۵
پست بانک

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران،فلاح فر عضو هیات مدیره پست بانک ایران در گفتگو با واحد مرکزی خبر خراسان جنوبی اظهار داشت:از محل منابع صندوق توسعه ملی مبلغ ۱۲۰ هزار میلیارد ریال برای کل کشور به ۳ بانک از جمله این بانک در نظر گرفته شده است تا در اختیار متقاضیان واجد شرایط شهرهای زیر ده هزار نفر جمعیت و مناطق روستایی و محروم قرار گیرد.

فلاح فر افزود: سهم خراسان جنوبی در پست بانک ایران در مرحله اول ۹۸ میلیارد ریال است که تا یک یا دو ماه آینده به این استان اختصاص خواهد یافت.


عضو هیات مدیره عنوان کرد: نرخ سود این تسهیلات برای ایجاد طرح های اشتغال ۴ تا ۶ درصد و برای تأمین سرمایه در گردش واحدها ۱۰ درصد است.


فلاح فر افزود: همچنین از ابتدای سال تاکنون از محل سایر منابع پست بانک در خراسان جنوبی برای اجرای ۱۹۵ طرح اشتغالزائی حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اختصاص یافته که برای ۳۹۲ نفر شغل ایجاد کرده است.


وی در پایان اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۶ هزار باجه خدمات بانکی و ۴۰۶ شعبه پست بانک ایران در سراسر کشور به هموطنان خدمات رسانی می کنند.





ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر