08 بهمن 1396 - 11:01

تندیس جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی به بانک صادرات رسید

در دومین «جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی» «فان کارت» بانک صادرات ایران به عنوان محصول نوآورانه و برتر ایرانی شناخته شد.
کد خبر : ۸۱۱۸۲
بانک صادرات ایران


به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، در این مراسم که با حضور معاونت دانشگاه صنعتی شریف، اعضای هیات علمی و شورای سیاست گذاری جشنواره، مدیران عامل شرکت های برتر و جمعی از نخبگان و کارشناسان داخلی برگزار شد، تندیس محصول نوآورانه و برتر ایرانی به بانک صادرات ایران اعطا شد.


شایان ذکر است، با استفاده از دستگاه «فان کارت» بانک صادرات ایران می توان تا سقف ٥٠ عدد کارت هدیه با مبالغ دلخواه با سقف اعتباری مجاز (بین ١٠ تا ٥٠ میلیون ریال) و با طرح های متفاوت را به صورت تصادفی در دستگاه ویژه قرار داد که با استفاده از این محصول ضمن ایجاد شادی و هیجان برای هدیه گیرنده، جذابیت این کارت ها افزایش می یابد.


دبیر اجرایی این جشنواره در خصوص هدف اصلی برگزاری آن، گفت: این جشنواره علاوه بر فرهنگ سازی برای استفاده از محصولات ایرانی، برای شناسایی محصولات برتر و معرفی آنها برگزار می شود که در این دوره ١٧٠ محصول در مرحله اول شناسایی شد و بعد از ارزیابی اول به ٣٧ محصول و در نهایت ١٦ محصول از ١٤ شرکت به عنوان محصول برتر ایرانی انتخاب و معرفی شدند.


وی تاکید کرد: نگاه ما این است که بتوانیم فرایندی نوآورانه برای تولید محصول را نهادینه کنیم که در این صورت نوآوری در تولید محصولات برتر بیشتر شود.




ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر