09 بهمن 1396 - 13:16

۹۸ درصد سپرده‌گذاران تعاونی منحله فرشتگان تعیین تکلیف شدند

تا پایان دی‌ماه، ۹۸ درصد از سپرده‌گذاران تعاونی منحله فرشتگان از محل خط اعتباری بانک مرکزی، بیش از ۳۷ هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال دریافت کردند.
کد خبر : ۸۱۲۶۳
فرشتگان

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی موسسه کاسپین، از مجموع ۳۹۷ هزار و  ۶۴۷ نفر از سپرده گذارانی که  ۱۰۰ میلیون ریال یا کمتر در این تعاونی سپرده داشتند، ۳۹۱ هزار و ۳۲۸ نفر با مراجعه به ۱۲۰ شعبه موسسه کاسپین، موفق به دریافت ۹۹۲ میلیارد ریال از محل خط اعتباری مذکور شده و بدین ترتیب در این گروه ۹۸.۴ درصد افراد تعیین تکلیف شده اند.


همچنین در گروه سپرده گذاران دارای سپرده های بین ۱۰۰ میلیون تا ۲ میلیارد ریال که شامل ۵۲ هزار و ۶۴ نفر بوده اند، حدود ۹۵.۹ درصد افراد ( ۴۹ هزار و ۹۲۲ نفر) با مراجعه به شعب این موسسه، در مجموع ۱۹ هزار و ۳۵۱ میلیارد ریال دریافت کرده اند.


بر اساس این گزارش ۸ هزار و ۹۹۵ نفر در این تعاونی، سپرده بیش از ۲ میلیارد ریال داشته اند که از این تعداد ۸ هزار و ۷۰۱ نفر (۹۶.۷۳ درصد) برای دریافت ۲ میلیارد ریال از سپرده های خود به شعب موسسه اعتباری کاسپین مراجعه کرده اند. این گروه نیز در مجموع ۱۷ هزار و ۲۰۷ میلیارد ریال دریافت کرده اند.


به این ترتیب از مجموع ۴۵۸ هزار و ۷۰۶ نفر سپرده گذار این تعاونی منحله، تا پایان دی ماه سال جاری بیش از ۹۸ درصد از افراد برای تعیین تکلیف سپرده هایشان به ۱۲۰ شعبه موسسه کاسپین در سراسر کشور مراجعه کرده و نسبت به سپرده گذاری دوباره در این موسسه یا انتقال سپرده های خود اقدام کرده اند.


خاطر نشان می شود آندسته از مشتریان سپرده گذار تعاونی منحله فرشتگان که مشمول اطلاعیه های قبلی موسسه اعتباری کاسپین برای تعیین تکلیف سپرده های خود می شوند، تا پایان بهمن ماه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم به شب منتخب این موسسه در سراسر کشور مراجعه نمایند.


ارسال‌ نظر
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
۰

شهریور ۹۵ (شش ماه پس از صدور مجوز توسط بانک مرکزی برای موسسه کاسپین) تمام سرمایه حاصل از کار و تلاش ۳۰ ساله خود را در موسسه کاسپین سپرده گذاری کردم.
تا الان به بهانه های مختلف حتی یک ریال هم از آن پول را به من نداده اند‌.
الان هم که می گویند کار تمام شده و سپرده گذاران موسسه کاسپین با توجه به دارایی های موسسه (با پرداخت تا ۲۰۰ میلیون تومان) به حق و حقوق خود رسیده اند و برای این کار، خودشان به خودشان تبریک می گویند.
در روز روشن با مجوز بانک مرکزی تمام سرمایه و اندوخته ام را به یغما برده اند و بی پناه و سرگردان رهایم کرده اند.
آیا فریاد رسی هست؟
فیلم و پخش زنده
بیشتر