10 بهمن 1396 - 11:16

درخشش سامانه خانه پارسیان در دومین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر

در دومین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایران ، سامانه خانه پارسیان بانک پارسیان از میان شانزده محصول برترایرانی معرفی شده، مورد تقدیر ویژه کمیته ارزیابی تخصصی قرار گرفت.
کد خبر : ۸۱۳۱۸
بانک پارسیان

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، در دومین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی که با همکاری و تلاش دانشگاه صنعتی شریف و حمایت ستاد توسعه فرهنگ، علم و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پژوهشکده سیاست گذاری علم، فناوری و صنعت دانشگاه صنعتی شریف، مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت آموزش و پژوهش وزارت صنعت معدن و تجارت برگزار شد، سامانه خانه پارسیان مورد تقدیر ویژه کمیته ارزیابی تخصصی قرار گرفت.


این سامانه خدمتی نوین و هوشمند در صنعت بانکداری کشور بوده که از آن برای فعال سازی و غیرفعال سازی خدمات الکترونیک بهره برداری می شود. از امکانات این سامانه فعال سازی و دریافت رمز ورود و رمزدوم درگاه های غیرحضوری و غیرفعال سازی آنها، فعال سازی رمز یک بارمصرف با بهره برداری از تارنمای بانک و بدون نیاز به مراجعه به شعبه است، که با تکیه بر امنیت بسیاربالا و تکنولوژی هوشمندانه آن، آسودگی خاطرمشتریان وکاهش رفت و آمدهای غیرضروری را به همراه خواهد داشت.


لازم به ذکر است که هدف این جشنواره علاوه بر فرهنگ سازی برای استفاده از محصولات نوآور ایرانی، تشویق تولید محصولات دانش بنیان و کاربردی، شناسایی محصولات برترو  با کیفیت تر، و معرفی آنها  است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر