آمار ۱۰ ماه منتهی به دی ۹۶ مشخص کرد:

سهم ۲۸ درصد معاملات الکترونیک در بازار سهام

تازه ترین آمارها نشان می دهد: در دوره ۱۰ ماه منتهی به دی ۱۳۹۶، تعداد ۱۱۱.۰۸۰ میلیون سهم به ارزش ۲۱۸.۷۴۹ میلیارد ریال از طریق معاملات الکترونیکی مبادله شده است.
کد خبر : ۸۱۳۵۸
بورس

به گزارش ایبِنا، تعداد ۱۱۱.۰۸۰ میلیون سهم به ارزش ۲۱۸.۷۴۹ میلیارد ریال از طریق معاملات الکترونیکی مبادله شده که به ترتیب حدود ۲۸.۷۷ و ۲۲.۵۴ درصد از کل معاملات را شامل می شود.


بازار اوراق بدهی


از سویی دیگر، آمارهای منتشر شده از سوی بورس تهران مشخص می کند: در بازار اوراق بدهی از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه،   تعداد ۶۲ میلیون برگه به ارزش ۶۲.۱۶۳ میلیارد ریال مورد مبادله قرار گرفته است.


بر اساس این گزارش، در دوره ۱۰ ماهه اول سال جاری،   تعداد ۱.۲۲۹میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۲.۷۵۳میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب با ۱۴۵ درصد و ۱۳۷ درصد افزایش نسبت به دوره مشابه سال ۹۵ همراه شد.


بازار اوراق تبعی


همچنین طی ۱۰ ماه منتهی به دی ماه در بازار اوراق تبعی تعداد ۱۰.۳۶۷ میلیون ورقه به ارزش بیش از ۵۳۵ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت و ارزش معاملات این اوراق نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب بیش از ۳.۲۷۷ درصد و ۳.۳۹۱ هزار درصد افزایش را نشان می دهد.


تالار های منطقه ای


افزون بر این، بیشترین ارزش معاملات را بین به ترتیب تالار منطقه ای کیش با مبادله ۳۴.۰۶۴ میلیارد ریال، تالار منطقه ای اصفهان با مبادله ۲۱.۳۴۳ میلیارد ریال، تالار منطقه ای مشهد با مبادله ۱۲.۱۶۱ میلیارد ریال،   تالار منطقه ای کرج با مبادله ۹.۸۹۷ میلیارد ریال و تالار منطقه ای تبریز با مبادله ۷.۷۸۷ میلیارد ریال به نام خود ثبت کردند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر