14 بهمن 1396 - 15:24

پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی در اسفند

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: عیدی امسال بازنشستگان تامین اجتماعی بیش از دو هزار میلیارد تومان برآورد شده که اسفند ماه پرداخت می‌شود.
کد خبر : ۸۱۵۳۵
توزیع اسکناس نو در آستانه عید غدیر

به گزارش ایبِنا، سید تقی نوربخش با بیان اینکه مطالبات داروخانه‌ها نیز از تامین اجتماعی تا پایان مرداد پرداخت شده است، افزود: مطالبات شش ماهه داروخانه‌های دولتی به صورت یکجا بزودی پرداخت می‌شود و بخشی از مطالبات داروخانه‌های خصوصی نیز تا پایان بهمن پرداخت می‌شود.


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور همچنین گفت: مرکز درمانی بیمه‌ای تامین اجتماعی در جزیره قشم تا یک ماه آینده به بهره برداری می‌رسد و برای ساخت مرکز بهداشتی و درمانی در جزیره کیش نیز در حال مذاکره هستیم.


وی با بیان اینکه همه قراردادها و پیمانها و همچنین بخشنامه ها در حوزه حقوقی این سازمان بررسی می‌شود، افزود: قوانینی که جای تفسیر را باز می گذارد و همچنین قوانین متعددی که وجود دارد در شورای حقوقی سازمان تامین اجتماعی بررسی می‌شود و آنچه در این شورا به اجماعی برسد در این سازمان مبنای کار است.


وی گفت: سیاست‌های مقام معظم رهبری در زمینه بیمه های اجتماعی از سه سال پیش دنبال می شود و ایده های اولیه از سوی مقام معظم رهبری به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه شده است که بدون شک راهگشای سازمان تامین اجتماعی خواهد بود و در مراحل نهایی است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر