15 بهمن 1396 - 12:02

تقدیر و تشکر مدیران ارشد صنعت برق کشور از بانک صنعت و معدن

در مراسم افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی سمنگان که با حضور وزیر نیرو و معاونین وی برگزار شد، از حمایت های بانک صنعت و معدن در بهره برداری از نیروگاه سیکل ترکیبی سمنگان قدردانی شد.
کد خبر : ۸۱۵۷۸
بانک صنعت و معدن
به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، محسن طرزطلب مدیرعامل شرکت مادرتخصصی نیروگاه‌های حرارتی کشور از همکاری و حمایت های بانک صنعت و معدن و گروه مپنا تشکر و قدردانی کرد و افزود: خوشبختانه میزان تولید برق در کرمان از میزان مصرف بیشتر است و برای تولید برق در کرمان جای نگرانی نیست.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی نیروگاه‌های حرارتی کشور با اعلام افتتاح واحد گاز پروژه تولید برق گهران بزودی در سیرجان گفت : واحد بخار نیروگاه گهرانِ مجموعه گل گهر سیرجان نیز در آینده نزدیک وارد مدار خواهد شد.

وی همچنین با بیان اینکه با تولیداتِ دو نیروگاه اخیر در سیرجان، حدود ۶۵۰ مگاوات به توان تولید برق کرمان اضافه خواهد شد گفت : بخشی از این تولید را به استان‌های هم‌جوار صادر خواهیم کرد.

مدیر عامل شرکت مادرتخصصی نیروگاه‌های حرارتی کشور همچنین از وارد مدار شدن نیروگاه زرند در سال ۹۸ خبر داد و گفت: با استفاده از این نیروگاه برنامه بازنشستگی نیروگاه قبلی زرند را برنامه‌ریزی می کنیم و قصد داریم در این برنامه مصرف آب درنیروگاه را به صفر برسانیم.

در ادامه نصرت‌الله کاظمی مدیرعامل شرکت نیروگاه‌های سیکل ترکیبی کرمان و مجری طرح نیروگاه سیکل ترکیبی سمنگان در حاشیه آیین افتتاح این نیروگاه گفت: جا دارد از تک‌ تک عواملی که در مراحل اجرای پروژه سهم داشتند و همچنین از سرمایه‌گذار طرح و حسن اعتمادشان و همکاری بانک عامل یعنی بانک صنعت و معدن و زحمات فراوانی که گروه مپنا متحمل شدند تقدیر و تشکر کنم.

وی افزود: رعایت مسائل ایمنی و محیط‌زیست در این پروژه به‌صورت کامل مدنظر قرار گرفته شده است و خوشبختانه با رعایت نکات ایمنی حادثه دل‌خراشی در پروسه اجرای این پروژه نداشتیم و گاهی مواقع در یک روز بیش از ۱۲۰۰ نفر در سایت فعال بودند.

کاظمی گفت: مدیرکل محیط ‌زیست کرمان در بازدیدی که از این پروژه داشتند اذعان کرد «هیچ پروژه‌ای مثل این پروژه به این‌گونه موضوع پساب و فاضلاب را رعایت نکرده است.»

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر