15 بهمن 1396 - 18:37

بانک قرض الحسنه مهر ایران حامی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و با هدف صیانت از فرهنگ و هنر ملی، از آثار برگزیده یک سال تلاش سینمای ایران در سی و ششمین جشنواره فجر حمایت کرد.
کد خبر : ۸۱۶۱۳
بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، سی وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر همزمان با جشن‌ های سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در سالن مرکز همایش های برج میلاد آغاز به کار کرد و تا ۲۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۶ ادامه خواهد داشت.


بانک قرض الحسنه مهر ایران با توجه به اهمیت سینما و باور به نقش آفرینی اجتماعی آن و باهدف صیانت از فرهنگ و هنر ملی، حمایت از سی و ششمین جشنواره فجر را در راستای مسئولیت های اجتماعی خود قرار داد.


جشنواره ملی فیلم فجر مهمترین جشنواره سینمایی ایران است که از سال ۱۳۶۱ در تهران برگزار شده است و تاکنون ۳۵ دوره این جشنواره توسط بنیاد سینمایی فارابی با نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده و امسال سی و ششمین دوره آن اجرا می ‌شود.


این دوره از جشنواره ملی فیلم فجر با هدف معرفی و تقدیر از آثار برگزیده یک سال تلاش سینمای ایران و اعتلای تولیدات ملی از تاریخ ۱۲ بهمن ماه طی مراسمی در سالن مرکز همایش های برج میلاد آغاز به کار کرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر