16 بهمن 1396 - 14:11

تقدیر سازمان خصوصی سازی کشور از بانک قرض الحسنه رسالت

رییس کل سازمان خصوصی سازی و معاون وزیر اقتصاد طی نامه ای از محمدحسین حسین زاده مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت و عملکرد این بانک در خصوص توزیع سهام عدالت تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر : ۸۱۶۷۲
رسالت

به گزارش ایبنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، در متن این پیام آمده است:


طرح توزیع سهام عدالت با حدود ۵۰ میلیون نفر مخاطب به عنوان یکی از ابرپروژه های اقتصاد مقاومتی کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و ساماندهی آن یک حرکت بزرگ و اقدامی مهم در سیاست های کلان اقتصادی کشور به شمار می رود.


خداوند سبحان را شاکریم که به لطف تلاش و اهتمام تمامی دست اندرکاران، مراحل اولیه ساماندهی این طرح کلان ملی به نحو مطلوبی محقق گردیده و با مراجعه مشمولین سهام عدالت به سامانه مربوطه و ملاحظه آخرین وضعیت سهامداری و ثبت شماره شبای بانکی خود، شرایط لازم جهت تحقق یکی از گام های  اساسی اجرای پروژه فراهم شد و با همدلی و همراهی بی دریغ سیستم بانکی کشور، عملیات یکپارچه نخستین مرحله واریز سود سهام عدالت به بهترین نحو ممکن و بدون هرگونه خطای سیستمی اجرا گردید.


سازمان خصوصی سازی مراتب سپاس خود را از تعامل شایسته جنابعالی و همکاران ارجمندتان تقدیم نموده و تقاضا دارد دراجرای مراحل بعدی پرداخت سود سهام عدالت با پیش بینی تمهیدات لازم  این سازمان را در جهت ارائه خدمات مطلوب و به موقع به جامعه بزرگ مشمولین سهام عدالت همراهی فرمایند.


برچسب ها: وام بانک رسالت
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر