17 بهمن 1396 - 09:08

اعطای ۱۳۳ هزار تسهیلات قرض الحسنه از سوی بانک تجارت

بانک تجارت از ابتدای سالجاری تا پایان دیماه بیش از ۱۳۳۰۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه به متقاضیان پرداخت کرده است.
کد خبر : ۸۱۷۰۷
بانک تجارت

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، عباس اشرف نژاد نایب رییس هیات مدیره و معاون مدیر عامل در امور اعتباری این بانک در گفتگویی ضمن گرامیداشت ایام ا... دهه فجر افزود: در اجرای تاکیدات بانک مرکزی به منظور حمایت بانکها برای کاهش صف انتظار دریافت وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه و تسهیل شرایط ازدواج زوج های جوان در سراسر کشور ، شعب این بانک در ده ماهه گذشته به ۱۳۲ هزار و ۳۸۰ زوج تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرده اند که مجموع تسهیلات اعطایی بانک در این بخش به ۱۴ هزار میلیارد ریال بالغ می شود. وی اضافه کرد:  بانک تجارت همچنین به منظور توسعه مشاغل خانگی بیش از ۴۲ میلیارد ریال تسهیلات به ۵۷۶ نفر از متقاضیان معرفی شده از سوی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی پرداخت کرده است.


اشرف نژاد خاطر نشان کرد: طی ۱۰ ماه گذشته و در تداوم اقدامات انجام شده در زمینه عمل به مسئولیت های اجتماعی با رویکرد حفاظت از محیط زیست، بانک تجارت با اعطای ۷۹۵ میلیارد ریال تسهیلات در طرح جایگزینی تاکسی های فرسوده مشارکت کرده و ۳،۹۷۵ فقره تسهیلات در این بخش پرداخت کرده است.


عضو هیات مدیره بانک تجارت گفت: اعطای تسهیلات در بخش های مختلف از جمله ۷،۰۱۷ فقره تسهیلات مسکن روستایی ، اعطای تسهیلات در قالب مسکن مهر به تعداد ۱،۷۹۶ فقره و ۱۲۳ فقره تسهیلات در بخش بازسازی مسکن در بافت های فرسوده از دیگر اقدامات بانک تجارت در ۱۰ ماهه گذشته به شمار می رود.


وی در خاتمه اظهار امیدواری کرد که با افزایش سپرده گذاری هموطنان در حسابهای پس انداز قرض الحسنه ، این سنت نیکو بیش از گذشته در سطح جامعه اشاعه یافته و به تبع آن اعطای تسهیلات بانکها در قالب قرض الحسنه به متقاضیان و هموطنان نیازمند در سطح کشور نیز روندی رو به رشد را شاهد باشد. 


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر