18 بهمن 1396 - 08:31

اعتماد مردم به بانک ملی ایران در بالاترین سطح است

مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان اینکه امروز اعتماد مردم به این بانک در بالاترین سطح است، گفت: باید برای پاسخگویی به این اعتماد خدمات بانکی را با بالاترین کیفیت ارایه دهیم.
کد خبر : ۸۱۷۷۳
بانک ملی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده در همایش بررسی عملکرد شعب تهران در حوزه فعالیت های ارزی که با حضور تنی چند از اعضای هیات مدیره بانک و مسئولان ادارات مرکزی برگزار شد، با تاکید بر اینکه امروز شاهدیم بانک ملی ایران در تمام زمینه ها پیشرو است، عنوان کرد: این پیشتازی چه در بحث محصولات مدرن و کارآمد که در نوع خود در کشور بی نظیر است و چه در بحث اعتماد مردم صدق می کند.


وی افزود: سال گذشته بانک به شدت با اضافه برداشت مواجه بود اما اکنون پس از گذشت یک سال به این نقطه رسیدیم که بانک به تکیه گاهی برای نظام بانکی تبدیل شده است. حسین زاده با تاکید بر اینکه بانک ملی ایران در تمامی زمینه ها یاری رسان نظام بانکی کشور است، ادامه داد: نباید اجازه دهیم سایر بانک ها در استفاده از ظرفیت های بین المللی و ارزی از ما پیشی بگیرند.


مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان اینکه در ماه های آتی شاهد دگرگونی در حوزه ارزی بانک خواهیم بود، تاکید کرد: اکنون بانک ملی ایران امکان گشایش حساب بلند مدت یک ساله ارزی را برای مشتریان خود دارد که به حساب های ارزی دلاری معادل ۶.۵ درصد و به حساب های بلند مدت یک ساله یورویی معادل ۶.۵ درصد سود تعلق می گیرد.


وی عنوان کرد: بسیاری از بانک ها از ورود به این بخش هراس دارند و از طرفی میزان سود آنها به مراتب کمتر از بانک ماست و به همین جهت مردم برای افتتاح این حساب ها از بانک ملی ایران استقبال می کنند.


حسین زاده گشایش ال سی را از جمله محل های درآمدزا برای بانک عنوان و خاطر نشان کرد: گشایش ال سی با پیش پرداخت ۱۰ درصد یکی از بهترین روش های درآمدزایی برای بانک است چرا که بانک می تواند این منابع را با نرخ بالاتر به صورت تسهیلات پرداخت کند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر