19 بهمن 1396 - 09:09

افتتاح خانه بهداشت روستای جبرآباد دلگان توسط بانک تجارت

خانه بهداشت روستای جبرآباد از بخش دلگان شهرستان ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان به مناسبت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی با مشارکت بانک تجارت به بهره برداری رسید.
کد خبر : ۸۱۸۶۳
بانک تجارت

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، آیین افتتاح خانه بهداشت روستای جبرآباد از توابع شهرستان دلگان به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور جمعی از مسئولان و مقامات استان برگزار شد.


مغوئی‌نژاد مدیر شعب بانک تجارت در استان سیستان و بلوچستان طی سخنانی در مراسم افتتاح خانه بهداشت روستای جبرآباد با اشاره به اهداف و برنامه‌های بانک تجارت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در جهت خدمات رسانی به مناطق محروم و کمتر برخوردار در سطح کشور، به پروژه هایی همچون ساخت ۵ خانه بهداشت، حمام روستایی، مراکز آموزشی، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و خود اشتغالی و مشاغل خانگی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) اشاره کرد. وی همچنین گزارشی از مراحل پایانی ساخت مدرسه سه کلاسه بانک تجارت در روستای واپک از توابع شهرستان سرباز و پیگیری اقدامات لازم برای احداث یک باب مدرسه دیگر در یکی از مناطق محروم استان ارائه کرد.


در این مراسم امام جمعه و نماینده ولی فقیه در دلگان با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ وقف و رسیدگی به نیازهای مناطق محروم کشور، اقدام بانک تجارت در ساخت خانه بهداشت را شایسته تقدیر دانست.


 فرماندار دلگان نیز در سخنان خود ضمن تشریح پروژه‌های در دست اقدام به منظور رفع محرومیت زدایی، از پروژه ساخت خانه بهداشت توسط بانک تجارت قدردانی کرد. دکتر امینی‌فر رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر نیز اقدام بانک تجارت در حوزه مسئولیت های اجتماعی را موجب فرهنگ‌سازی و تشویق خیرین به ساخت و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی در مناطق کم برخوردار دانست و از توجه این بانک به امور سلامت و بهداشت عمومی منطقه تشکر نمود.


پروژه خانه بهداشت روستای جبرآباد با اعتبار یک میلیارد و پانصد میلیون ریال در زمینی به مساحت ۱۶۰ متر مربع و زیربنای ۸۵ مترمربع احداث و موردبهره برداری قرار گرفت.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر