19 بهمن 1396 - 10:58

خدمات نوآورانه بانک رفاه در عرصه بانکداری الکترونیک

بانک رفاه در ۵ سال اخیر، اقدام به ایجاد و ارائه خدمات نوآورانه ای در عرصه بانکداری الکترونیک کرده است.
کد خبر : ۸۱۸۷۵
بانک رفاه

به گزارش ایبِنا و به نقل از  روابط عمومی بانک رفاه، این بانک در راستای ماموریت خود در فاصله سال های ۹۲ تا ۹۶  با تمرکز بر امر تحقیق، توسعه و نوآوری، اقدام به ایجاد و ارائه چندین خدمت مدرن مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات کرده است که از آن میان در دو مورد برنده جایزه نوآوری در سطح ملی نیز شده است. مهم ترین خدمات نوین ارائه شده در بانک عبارتند از:


•          سامانه تبلت بانک رفاه ، برنده جایزه جشنواره نوآوری محصول برتر ایرانی سال ۹۵


•          سامانه مدیریت مالی شخصی(سمیم)، برنده جایزه نوآوری جشنواره دکتر نوربخش سال ۹۵


•          راه اندازی سامانه مدیریت عملیات یکپارچه نظارت بر حسابهای مشتریان سازمانی و شرکتی(معین)


•          سامانه پرداخت شناسه دار جهت مشتریان حقوقی(جایگزین الکترونیکی مناسبی برای صدور چک)


•          سامانه پرداخت آنلاین نسخ الکترونیکی پزشکان طرف قرارداد تامین اجتماعی


•          سامانه تسویه با داروخانه ها و بیمارستانهای طرف قرارداد تامین اجتماعی


•          سامانه بورس کالا و سامانه معاملات آنلاین سهام


•          طرح به کارگیری سیم کارت رایتل بجای کارت بانکی با استفاده از فناوری NFC گوشی هوشمند


•          ارائه اپلیکیشن موبایلی رفاه پرداخت


•          ارائه خدمت برداشت وجه از خودپرداز بدون کارت


•          ارائه کارت اعتباری "کارا کارت".


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر