19 بهمن 1396 - 11:23
در سفر یکروزه مورد تاکید قرار گرفت؛

تاکیدات مدیرعامل بانک صادرات ایران در استان سمنان

مدیر عامل بانک صادرات ایران به همراه وزیر امور اقتصادی و دارایی به استان سمنان سفر کرده بود، ضمن شرکت در مراسم افتتاح چند پروژه بزرگ ازشعب بانک صادرات ایران در این استان نیز بازدید کرد.
کد خبر : ۸۱۸۷۷
بانک صادرات ایران












به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران،  مدیر عامل بانک صادرات ایران که در ششمین روز از دهه مبارک فجر به همراه وزیر امور اقتصادی و دارایی به استان سمنان سفر کرده بود، ضمن شرکت در مراسم  افتتاح چند پروژه بزرگ ازشعب بانک صادرات ایران در این استان نیز بازدید کرد.


 حجت اله صیدی که در سفر یکروزه به استان سمنان در هیات همراه مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی، حضور داشت، در مراسم راه اندازی «سامانه دادور» و بازدید از کارخانه تولید اتوبوس و مینی بوس عقاب شرکت کرد  و ضمن بازدید از شعبه مرکزی بانک صادرات ایران در ستاد مدیریت شعب استان سمنان با مدیران و کارکنان بانک در این استان دیدار کرد.


بنا براین گزارش، مدیر عامل بانک صادرات ایران در این بازدید ٥ دستور را برای رسیدن به اهداف مورد نظر در این استان مورد تاکید قرار داد. تقویت بخش ارزی، تلاش در جهت سودآوری بیشتر بانک، جذب منابع ارزان قیمت، تامین کسری نقدینگی تا قبل از پایان سال و بسیج عمومی کارکنان بانک برای تحقق اهداف مورد نظر مهمترین محورهای این دستورات بود.


بنا براین گزارش، صیدی در دیدار با مدیر بانک صادرات سمنان، حرکت بسیجی وار عموم کارکنان را برای تلاش و استفاده حداکثری از ظرفیت های بانک برای تحقق اهداف مورد نظر در خصوص افزایش بهره وری و بالا بردن سهم بانک از بازار تسهیلات و سپرده های نظام بانکی در این استان را مورد تاکید قرار داد.


شایان ذکر است، مانده سپرده های بانک صادرات ایران تا پایان آبان ماه سال ٩٦ در استان سمنان بالغ بر٧١٥٠  میلیارد ریال بوده که سهم ٩ درصدی را از این بخش به خود اختصاص داده است همچنین مانده تسهیلات  اعطایی بانک دراین استان تا همین زمان از ٥٤٣٠ میلیارد ریال فراتر رفت که ٨ درصد تسهیلات پرداختی نظام بانکی را شامل می شود.














ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها