21 بهمن 1396 - 11:41
ندیمی بوشهری:

بانک صادرات به ریل واقعی برمی گردد

معاون بانک و بیمه وزیر امور اقتصادی ودارایی، شفاف سازی رایکی از اتفاقات مهم سال های اخیر در بانک صادرات عنوان کرد وافزود: با انجام چند کار تکمیلی این بانک دوباره می تواند در ریل واقعی خودش قرار بگیرد.
کد خبر : ۸۱۹۲۲
ندیمی بوشهری

به گزارش ایبِنا، عبدالرحمن ندیمی بوشهری معاون بانک، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی در مراسم تودیع سیاوش زراعتی و معارفه حجت الله صیدی مدیرعامل بانک صادرات ایران با بیان اینکه مدیران باید همواره خود را برای ارائه عملکرد پایان دوره مدیریت خود آماده کنند و رضایت خداوند را مد نظر داشته باشند، از زحمات سیاوش زراعتی قدردانی کرد و برای صیدی در کسوت مدیرعاملی جدید بانک صادرات ایران آرزوی موفقیت کرد.


وی با بیان اینکه بانک صادرات ایران یکی از بانک های مهم و بزرگ کشور است، افزود: بانک صادرات در قبل از انقلاب حساب پس انداز درگردش برای مشتریان خود ایجاد کرد که در سراسر کشور در اختیار مردم قرار داد و بسیار قابل توجه و مورد استقبال قرار گرفت؛ بعد از انقلاب نیز تلاش های زیادی از سوی مدیران عامل انجام شده تا بانک به شرایط رونق خود برسد که امید می رود با آمدن صیدی و تلاش بیشتر وی، شاهد رسیدن بانک به جایگاه واقعی آن باشیم.


ندیمی بوشهری شفاف سازی را یکی از اتفاقات مهم طی سال های اخیر در این بانک عنوان کرد و افزود: با انجام چند کار تکمیلی این بانک دوباره می تواند در ریل واقعی خودش قرار بگیرد؛ باید تلاش شود تا شاخص های بانک در تراز شاخص های مطلوب تری قرار گیرد.


وی فعال کردن شعب و سوئیفت و همچنین استفاده بهتر از ظرفیت های بزرگ بانک صادرات ایران در خارج از کشور را مساله مهمی دانست و اظهار امیدواری کرد که در دوره مدیریت جدید، بانک بتواند از آن بهره برده و به اقتصاد کشور خدمت بیشتری کند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر