22 بهمن 1396 - 09:17

تجدید میثاق کارکنان بانک دی با آرمان های امام راحل در سی و نهمین

همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین، مدیران و کارکنان بانک دی با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت کردند.
کد خبر : ۸۱۹۴۶
تجدید میثاق کارکنان بانک دی با آرمان های امام راحل

به گزارش ایبِنا و به نقل از  اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی،  به مناسبت فرا رسیدن سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و جمعی از کارکنان بانک دی با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) با اهدای تاج گل و ادای احترام به ساحت مقدس امام راحل و قرائت فاتحه با آرمان‌های والای امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند.


بر اساس این گزارش محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی در حاشیه این مراسم  با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدای انقلاب و تبریک سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: انقلاب اسلامی در بهمن ماه ۱۳۵۷همانند نهال جوانی بود که با رهبری امام راحل و غیرت مردم مسلمان ایران و برکت خون شهدا این نهال امروز به درخت تنومندی تبدیل شده که در کوران حوادث و اتفاقات ناگوار، کوچکترین صدمه ای به آن وارد نمی شود.


مدیرعامل بانک دی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در پیشبرد روند بیداری و آگاهی مسلمانان جهان و افزایش فعالیت‌های موثر اسلامی در جوامع مسلمانان است گفت: یکی از مهمترین رخدادهای قرن بیستم، انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) است که تاثیرات شگرفی در منطقه و دنیا برجا گذاشت.


وی با اشاره به دشمنی ابرقدرت های بزرگ جهانی با انقلاب اسلامی ایران گفت: به فضل الهی امروز شاهد آن هستیم که ایران در معادلات جهانی در مرتبه ای قرار گرفته است که تمام قدرت های جهانی و منطقه ای با وجود کارشکنی ها و دشمنی های مکرر نمی توانند کشور ما را نادیده بگیرند که این امر خود شاهدی بر قدرت غیرقابل انکار کشور ماست.
قربانی با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی تاکید کرد: هر کسی در هر زمینه ای باید بتواند باری از دوش این انقلاب بردارد و مهمترین رسالت نظام بانکی، تلاش در عرصه شکوفایی اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی است لذا بانک دی نیز باید با نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)در زمینه اقتصاد مقاومتی، گام موثری در جهت بهبود شاخصه های اقتصادی کشور بردارد.
مدیر عامل بانک دی در پایان با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی نشان داد که اسلام به عنوان مهمترین راه نجات بشریت از ظلم و بیدادگری است ، گفت: انقلاب اسلامی که توسط جنبشی مردمی با دستانی تهی بر یک قدرت تا دندان مسلح و با حمایت همه جانبه‌ قدرت‌های بزرگ جهانی غلبه کرد، موجب مطرح شدن معیارهای جدیدی از قدرت همچون ایمان، جهاد و شهادت گردید و بر این اساس دهه فجر یادآور مفهوم عمیق و مقدس شهید و شهادت است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر