22 بهمن 1396 - 09:28

۲۲بهمن روز تکرارعهد با ارزش های انقلاب است

مدیرعامل بانک شهر طی پیامی فرا رسیدن ایام الله دهه‌ فجر و سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر : ۸۱۹۴۹
بانک شهر

به گزارش ایبِنا و به  نقل از  مرکز ارتباطات و روابط عمومی، متن پیام دکتر حسین محمد پورزرندی به شرح زیر است:


۲۲ بهمن فرصتی ناب برای ملتی است که می‌خواهند با ارزش های انقلاب و ارزش های خوب انسانی، میعاد و عهد دیرین خود را تکرار کنند.


دهه مبارک فجر، روز تجسم و تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که با عزت و شرافت ملی‌ و تجمیع اراده های سه نسل در مسیر نیل به مقاصد بزرگ  گام برداشتند  و در عصر اسارت انسان، با انقلاب خویش، صفحه ه‏ای زریّن را در تاریخ حیات ایران بزرگ  گشودند و ندای آزاداندیشی وآزادی خواهی، معنویت و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین‏انداز ساختند.


در حالی  به استقبال از چهلمین بهار انقلاب رهسپار میشویم که  یاد رشادت‌ها ، ایثار گری‌ها و توانمندی‌های مردمی را در جان و دل زنده می‌کنیم که توانستند با اتحاد و استعانت به خدای متعال، گام‌های بلندی را در تحقق نظامی پی ریزی کنند که بر گرفته از آرمان های دین مبین اسلام و رهبری داهیانه حضرت امام (ره ) بود. 


در آستانه هشتمین سال تاسیس بانک شهر ، اینجانب ضمن تبریک ایام خجسته دهه فجر ، از خداوند منان سربلندی و عزت روزافزون برای تمامی  مردم عزیز کشورمان مسئلت دارم و امیدوارم حضور شکوهمند یکایک ما در راهپیمایی این روز خجسته، بار دیگر مهر تاییدی بر ارزش‌های انقلاب اسلامی باشد.


برچسب ها: 22بهمن بانک شهر
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها