23 بهمن 1396 - 10:05

«سپهر» بانک صادرات ایران در شب ۲۲ بهمن غرق نور شد

​برج سپهر بانک صادرات ایران شامگاه ٢١ بهمن در آستانه سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با اجرای مراسم نورافشانی، غرق در نور شد.
کد خبر : ۸۱۹۸۰
بانک صادرات ایران

به گزارش  ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، ساختمان سپهر بانک صادرات ایران، در میان غریو الله اکبر مردم در ساعت ٢١ شامگاه ٢١ بهمن ماه با انجام عملیات نورافشانی غرق در نور و شادمانی شد.


بنا براین گزارش، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی توسط مجموعه بانک صادرات ایران در پاسداشت از آرمان های بنیان گذار فقید انقلاب، خون شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم گرامی داشته می شود تا یاد و خاطره ٩٥ شهید و تجلیل بیش از  ٧٥٠٠ جانباز، آزاده و ایثارگر بانک صادرات ایران ، چراغ هدایت همگان باشد.


بانک صادرات ایران به عنوان یک بانک بزرگ و مردمی با ٦٦ سال تجربه درخشان در نظام بانکداری کشور، همواره در تحقق اهداف کلان اقتصادی پیشگام بوده و افتخار دارد در راستای انجام تکالیف و رسالت های اجتماعی خود، عمل به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، همگام با سیاست های دولت محترم در حمایت از پروژه های عظیم ملی، واحد های تولیدی کوچک و بزرگ کشور و نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی، کارنامه درخشانی را به ثبت برساند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر