24 بهمن 1396 - 08:41

افتتاح نخستین باجه جوانه های بانک ملی ایران در کشور

‎نخستین باجه جوانه های بانک ملی ایران با رویکرد خدمت رسانی به آینده سازان کشور در شعبه دزاشیب بانک در تهران افتتاح شد.
کد خبر : ۸۲۰۲۵
بانک ملی

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک امروز  در آیین افتتاح این باجه که با حضور حبیب الله رشید ارده مدیر امور حوزه مدیریت  و روابط عمومی، محمدرضا صدری رییس اداره امور شعب شمال تهران، جمعی از مدیران ارشد بانک و اعضای کانون جوانه ها برگزار شد، با تاکید بر اینکه  جرقه تاسیس کانون جوانه ها به قلک های مشکی قدیمی بانک در سالیان دور باز می گردد، گفت:  حدود ۱۳ میلیون دانش آموز در کشور وجود دارد که امیدواریم روزی برسد که تمامی این دانش آموزان به عضویت کانون جوانه های بانک درآیند.


وی تاکید کرد:آموزش مفاهیم اقتصادی و بانکی به آینده سازان ایران، معرفی و ثبت نام کانون جوانه ها، افتتاح حساب، ملی کارت آرزو با امکان ارایه تمامی  خدمات کارت، سرگرمی و ... از مهمترین اهداف راه اندازی  باجه جوانه های بانک ملی ایران است  و در زمینه آموزش آینده سازان کشور رسالتی فراتر از بانک ملی ایران برای خود قائل هستیم.


حسین زاده بیان کرد: در بسیاری از جلسات و هم اندیشی ها افراد سرشناس و مدیران، خاطرات ارزشمندی را از قلک های مشکی و  قدیمی بانک ملی ایران نقل می کردند و همین امر نیز ما را  به فکر احیای این قلک ها انداخت.


مدیرعامل بانک ملی ایران اضافه کرد: در کشورهای پیشرفته نیز رویکرد بر انجام آموزش  در سنین پایه و کودکی و نوجوانی است در حالی که در کشور ما آموزش ها بر دوران بزرگسالی متمرکز است.


وی عنوان کرد: کانون جوانه های بانک ملی ایران را با تمرکز بر آموزش اقتصاد، بانکداری، مدیریت مالی و صرفه جویی  کودکان و نوجوانان راه اندازی کردیم و امیدواریم  برای توسعه این ایده همه دست به دست هم دهند.


در پایان نیز  دکتر حسین زاده هدایایی را به  تعدادی از کودکان و نوجوانان عضو کانون جوانه های بانک ملی ایران اهدا کرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر