25 بهمن 1396 - 14:39

شبکه کارآفرینی اجتماعی رسالت الگویی برای کسب و کارهای خرد وخانگی

نشست تخصصی تامین مالی قرض الحسنه و توانمند سازی روستایی، از سوی مرکز آموزش و تحقیقات بانکداری اسلامی بانک پارسیان در سالن همایش های سازمان صدا و سیما برگزار شد.
کد خبر : ۸۲۱۲۴
رسالت

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت در این نشست با اشاره به تقش قرض الحسنه در توانمندی روستایی گفت: این بانک به عنوان معین اقتصادمقاومتی به گلباف در استان کرمان ورود کرد و باگذشت یکسال بیش از ۱۵۰ شغل پایدار ایجاد کرده است.
محمدحسین حسین زاده با بیان بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان عضوی از شبکه کارآفرینی اجتماعی رسالت نقش تامین مالی خرد در این شبکه را برعهده دارد، افزود: هدف این الگو توانمندسازی مردم منطقه و ایجاد کسب و کارهای خردوخانگی است.
وی با اشاره به اینکه الگوی توسعه کارآفرینی اجتماعی رسالت در برخی استان ها به اجرا درآمده، گفت: شبکه کارآفرینی اجتماعی رسالت الگویی برای توسعه کسب و کارهای خرد وخانگی است.


این نشست با محوریت نقش منابع قرض الحسنه در تامین مالی خرد، روش های تامین مالی قرض الحسنه جهت توانمند سازی جوانان و اقشار آسب پذیر، نقش تامین مالی خرد درتحقق مسئولیت های اجتماعی بانک ها و همچنین مدل های کسب و کار پیشنهادی جهت کمک به رشد تامین مالی قرض الحسنه و ... برگزار شد.


برچسب ها: وام بانک رسالت
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر