25 بهمن 1396 - 17:45

انتشار منشور اخلاقی کارکنان بانک ملی با مفاهیم مبارزه با پولشویی

بانک ملی ایران در تازه ترین اقدام خود در خصوص ترویج اخلاق و مشتری مداری در بین کارکنان، منشور اخلاقی جدید خود را منتشر کرد.
کد خبر : ۸۲۱۴۲
بانک ملی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، درج مفاهیم مرتبط با «مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم» در مرامنامه یا منشور اخلاقی بانک ها و موسسات مالی، تجربه موفقی در جهان و کشور ما بوده است.


بانک ملی ایران که پیش از این اداره کل مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم را تاسیس کرده و همواره بر ضرورت رعایت مقررات مربوطه تاکید نموده است، در راستای تاکید دوباره بر اهمیت آن، این موضوع را در منشور اخلاقی خود نیز گنجانده است.


بندهایی که به منشور اخلاقی بانک افزوده شده است، به این شرح می باشد:


 کارکنان بانک ملی ایران با رعایت قوانین و مقررات مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم، ممنوعیت ارائه هرگونه خدمات بانکی جهت فعالیت‌های غیرقانونی مجرمان را سرلوحه وظایف خویش قرار داده اند.


 کارکنان بانک ملی ایران ضمن آشنایی جامع و کامل با آثار زیانبار اقتصادی، اجتماعی و ... پولشویی و تأمین مالی تروریسم در سطوح ملی و بین‌المللی، همواره در راه پیشگیری و مبارزه با آن سعی و تلاش داشته و خود را ملزم و متعهد به رعایت دقیق قوانین و مقررات مربوطه می‌دانند.


 کارکنان بانک ملی ایران اعتقاد قلبی دارند مقابله با عملیات و معاملات پولشویی و مبارزه با تأمین مالی تروریسم برای حفظ منافع ملی و مشتریان ضروریست و بر این باور ثابت قدم خواهند ماند.


این منشور در واحدهای بانک ملی ایران نصب خواهد شد تا همواره نصب العین کارکنان این بانک بوده و عمل به آن در جهت همگامی بیشتر بانک با مسئولان کشوری در مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم مورد تاکید می باشد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر