30 بهمن 1396 - 14:39

آغاز همکاری‌ سازمان‌نظام صنفی رایانه‌ای و فناوری‌اطلاعات شهرداری

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران دور جدید همکاری های جدید خود را آغاز کردند.
کد خبر : ۸۲۴۰۸
نظام صنفی رایانه ای

به گزارش ایبِنا، نمایندگان هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در دیدار با مدیرعامل، مشاور و معاون نرم‌افزار سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، بر لزوم همکاری‌های مستمر هر دو سازمان تاکید کردند.


در این دیدار، اعضای هیات‌ مدیره با تشریح تاریخچه همکاری‌های این تشکل مردم‌نهاد با سازمان فاوا شهرداری تهران در سال های گذشته، به بررسی راهکارهای جدید برای حل مشکلات و پیشبرد مسائل شرکت‌ها و فعالان فناوری اطلاعات و ارتباطات پرداختند.


پیگیری موضوع استقرار و فعالیت شرکت‌های عضو سازمان در اماکن مسکونی، بررسی  موضوع استفاده از مشاوران و کارشناسان حوزه فاوا به عنوان ناظر زیرساخت‌های شبکه‌ای و ارتباطی در فرآیند صدور پایان کار ساختمان‌های اداری، مشارکت در ساماندهی  وضعیت دکل‌های مخابراتی و ارتباطی شهر و استفاده از توان شرکت‌های عضو در مسیر هوشمندسازی شهر تهران و ارائه خدمات به شهروندان از جمله سرفصل هایی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


پیشنهاد تشکیل کارگروه‌های تخصصی با حضور نمایندگان هر دو سازمان برای پیشبرد برنامه‌ها و همکاری‌های مشترک، موضوع دیگری بود که در این جلسه مطرح و به تایید رسید.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر