بزرگ ترین بانک آلمان دست به تعدیل نیرو ۵۰۰ نفری می زند

دویچه بانک برای مدیریت هزینه های خود به دلیل عملکرد ضعیف این بانک در بخش اوراق بهادار تا ۵۰۰ نفر از کارمندان خود را تعدیل نیرو خواهد کرد.
کد خبر : ۸۲۴۳۹
دویچه بانک

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از رویترز، دویچه بانک که بزرگ ترین بانک تجاری آلمان و یکی از بانک های سرشناس جهان به حساب می آید در حال تعدیل نیرو حداقل ۲۵۰ نفر از کارمندان خود در لندن و ایالات متحده است.


این اقدام دویچه بانک در راستای کنترل هزینه های این بانک در بحبوحه روند نزولی کسب درآمد در بخش اوراق بهادار عنوان شده است. به گفته مقامات دویچه بانک، حداقل ۲۵۰ نفر در بخش سرمایه گذاری و شرکت های سهامی تعدیل نیرو خواهند شد.


همچنین یک منبع آگاه از تصمیمات دویچه بانک، گفت: امکان دارد که مجموع افرادی که کار خود را در این بانک از دست دهند به ۵۰۰ نفر هم برسد و عمدتا افرادی که در پُست های ارشد و میانی بانکداری سرمایه گذاری قرار دارند، در معرض از دست دادن شغل خود خواهند بود.  


بر پایه اخبار بدست آمده دویچه بانک از دو هفته پیش شروع به تعدیل نیرو در لندن و ایالات متحده کرده است. البته پیش از این بخشی از کارکنان دویچه بانک در بخش فاینانس شرکت در اروپا، خاورمیانه و آفریقا تعدیل نیرو شده اند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر