تحریم‌های جدید آمریکا علیه روسیه در راه است

وزیر خزانه داری آمریکا گفت: تحریم‌های جدید علیه روسیه ظرف چند هفته آینده اعمال خواهد شد.
کد خبر : ۸۲۵۷۱
مانچینی

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از بلومبرگ انگلیسی، «استیون مانچینی» وزیر خزانه داری آمریکا گفت: ایالات متحده تحریم های جدیدی را علیه روسیه در چند هفته آینده اعمال خواهد کرد. «مانچینی» گفت: انتظار می رود که وزارت خزانه داری آمریکا تحریم هایی را بر پایه اطلاعات بدست آمده مبنی بر دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اعمال کند.


در همین حال دادگاه فدرال آمریکا اعلام کرد که روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۱۰۶ میلادی ایالات متحده دخالت داشته و به برنده شدن دونالد ترامپ کمک کرده است. در کنفرانس مطبوعاتی که با تمرکز بر روی تحریم های جدید آمریکا علیه کره شمالی بر گزار شده بود، مانچینی بدون اینکه از او سوالی در مورد روسیه پرسیده شود، موضوع تحریم های جدید علیه روسیه را مطرح کرد.


وزیر خزانه داری آمریکا بدون اینکه وارد جزییات شود گفت: درحال کار بر روی تحریم های جدید علیه روسیه هستیم. وی در ادامه تصریح کرد که خزانه داری با اف بی آی همکاری نزدیکی دارد و به دنبال تحریم افراد جدیدی هستیم.


کنگره آمریکا در ماه جولای قانونی را برای تمدید تحریم علیه روسیه تصویب کرد و قانونگذاران آمریکا، دونالد ترامپ را به دلیل عمکرد ضعیف او برای انجام مقتضیات این قانون مورد انتقاد قرار دادند.


«مانچینی» خاطر نشان کرد که این ماه، خزانه داری به دنبال تحریم اوراق قرضه دولتی روسیه نیست و این موضوع به دلیل دستور کنگره است که به این نتیجه رسید که این تحریم می تواند آشفتگی بازار مالی را به دنبال داشته باشد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر