05 اسفند 1396 - 13:14

اپلیکیشن موبایلی پات برای روشندلان قابل استفاده شد

قائم مقام معاونت فناوری اطلاعات شرکت کارت اعتباری ایران کیش اعلام کرد: استفاده از اپلیکیشن پات برای روشندلان امکانپذیر شد و این افراد می توانند مانند سایر مشترکان این خدمت، از آن استفاده کنند.
کد خبر : ۸۲۵۸۰
ایران کیش

به گزارش خبرنگار ایبِنا، شهره آقابابایی در یک نشست خبری با اشاره به سرویس جدید اپلیکشین موبایلی پات،  اظهارداشت: از تیرماه سال جاری تاکنون در هر ماه، یک سرویس جدید به اپلیکیشن موبایلی پات افزوده شد و پات در حال حاضر امکان انتقال کارت به کارت به ۲۰ بانک را دارد.  


قائم مقام معاونت فناوری اطلاعات شرکت کارت اعتباری ایران کیش ادامه داد: جدیدترین سرویسی که امروز از آن رونمایی شد، طراحی و پیاده سازی نسخه جدید اپلیکیشن پات برای نابینایان است.  


آقابابایی توضیح داد: دلیل گرایش ما به سمت ایجاد این امکان این است که روشندلان مانند سایر مشترکان بتوانند از این خدمت استفاده کنند. وی درباره شرایط امنیتی این نسخه، گفت: این نسخه برای روشندلان، با رعایت نکات امنیتی لازم طراحی و تهیه شده و برای اطمینان از کاربردی بودن این نسخه، گروهی از روشندلان از این خدمات استفاده کرده و از کاربردی بودن آن اطمینان حاصل شده است.


آقابابایی افزود: یکی از برنامه های شرکت در سال ۹۷ رسیدن به سه برند اول اپلیکیشن موبایلی است. در ادامه این نشست، منعم طبری؛ معاون فن آوری اطلاعات ایران کیش کاربردی بودن این اپلیکیشن برای روشندلان را نکته ای قابل توجه عنوان کرد و افزود: سعی شد تا این نسخه اپلیکیشن با نرم افزارهای مورد استفاده نابینایان همخوانی داشته باشد. به همین دلیل تمامی ایکون ها شنیداری است تا برای نابینایان کارایی لازم را داشته باشد.


وی ادامه داد: برخی قابلیت های جدید نیز در آینده ای نزدیک به پات افزوده خواهد شد و در ماه های آینده خدمات جدید و جذابی ارائه می شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر