06 اسفند 1396 - 12:35

تقدیر ازمدیرعامل پست‌بانک توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاریهای کشور

در مراسم رونمائی از پروژه تحویل ناوگان مسافر و بار شهری که با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور برگزار شد، از مدیرعامل پست بانک به عنوان یکی از بانکهای فعال در اجرای این طرح تقدیر شد.
کد خبر : ۸۲۶۴۴
خسرو فرحي

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، وزیر کشور در این مراسم با اشاره به ضرورت اجرائی شدن طرح خاص درحوزه نوسازی ناوگان حمل و نقل گفت: با توجه به اهمیت حمل‌ونقل درون و برون‌شهری و با توجه به سیاست‌های که رئیس‌جمهور ابلاغ کرده‌اند و به جد حامی آن هستند تلاش شده تأمین منابع ازمحل صرفه‌جوئی مصرف سوخت و از طریق بانک‌ها و خودروسازان صورت بگیرد.


وی در ادامه افزود: نوسازی امر مهمی است و امروز با هماهنگی و همکاری که بانک‌ها به عنوان تأمین کننده منابع و اتحادیه اتوبوسرانی و به ویژه شهرداری ها با یکدیگر داشتند بخشی از اتوبوس‌ها و کامیونت ها و خودروها تحویل داده شد و این طرح در قالب این مشارکت دستگاه‌ها اجرائی شده است.


گفتنی است، پست بانک ایران در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود برای حفاظت از محیط زیست و ایجاد اشتغال، براساس تفاهم نامه فی مابین این بانک با سازمان شهرداری ها و دهیاری ها جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور با پرداخت مبلغ ۱۷۵۷ میلیارد و ۴۲۵ میلیون ریال در قالب عقد استصناع امکان خرید ۲۸۶ دستگاه اتوبوس و ۶۸ دستگاه مینی بوس درون شهری جمعاً به تعداد ۳۵۴ دستگاه را برای متقاضیان فراهم کرده است.


شایان ذکر است: در این مراسم به جمعی از متقاضیان کلید خودروهای نو تحویل گردید که دکتر فرحی نیز به عنوان میهمان ویژه، کلید یکی از خودروی نو را به متقاضی آن اعطا کرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها