06 اسفند 1396 - 12:47

⁣پرداخت تسهیلات پست بانک برای احداث مزرعه ونیروگاه خانگی سولار

براساس تفاهم نامه منعقده بین پست بانک ایران و شرکت مدیریت پروژه نیروگاه های سولار برای احداث مزرعه و نیروهای خانگی و خرید تضمینی آن توسط شرکت توزیع نیروی برق منطقه ای، تسهیلات ویژه ای پرداخت می شود.
کد خبر : ۸۲۶۴۵
پست بانک

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، بنا بر اعلام اداره کل بازاریابی؛ طبق این تفاهم نامه تسهیلات مذکور ازمحل منابع صندوق توسعه ملی و سایر منابع بانک به متقاضیان واجد شرایط در سراسر کشور پرداخت می شود.


بنا بر این گزارش، ارائه تمامی خدمات مالی و بانکی ارزی و ریالی، صدور انواع ضمانتنامه های ریالی و ارزی، صدور انواع کارت های شتابی، نصب و راه اندازی دستگاه های خودپرداز و پایانه فروش در محل های مورد نیاز شرکت سولار از دیگر خدماتی است که پست بانک ایران به شرکت مذکور ارائه می نماید.


همچنین براساس این تفاهم نامه شرکت سولار متقاضیان واجد شرایط برای احداث نیروگاه را به شرکت توزیع نیروی برق استان ها و نمایندگی شهرستان ها معرفی کرده و در صورت تائید، آنها را برای دریافت تسهیلات به پست بانک ایران هدایت می شوند.


گفتنی است، پست بانک ایران در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و کمک به حفط محیط زیست و توسعه انرژی های تجدیدپذیر در حوزه دانش بنیان به عنوان اولین و بزرگترین بانکی است که از این حوزه حمایت کرده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر