08 اسفند 1396 - 09:56

کسب تندیس بلورین تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی

بانک انصار تندیس بلورین تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی را دریافت کرد.
کد خبر : ۸۲۷۰۶
تندیس بلورین تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی

به گزارش ایبِنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و تبلیغات بانک انصار،  بانک انصار تندیس بلورین پنجمین دوره جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی را به خود اختصاص داد وآقای فروتن عضو هیات مدیره و قائم مقام بانک انصار آن را دریافت کرد.


پنجمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی به همراه مراسم تقدیر پنجمین دوره جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی توسط انجمن آموزش و توسعه منابع انسانی با همکاری مراکز دانشگاهی، صنعتی و اداری کشور در مرکز همایش های بین المللی رازی برگزار و بانک انصار تنها مجموعه و بانکی بود که در این سطح حایز رتبه گردید.
در این مراسم علاوه بر تندیس بانک انصار بدلیل ارائه تجربه برتر در خصوص نیازسنجی آموزشی بر اساس مدل دیکوم (DACUM) حایز دریافت جایزه تجربه برتر انجمن آموزش و توسعه سرمایه انسانی شد.
همچنین در این کنفرانس یکی ازکارشناسان آموزش، معاونت منابع انسانی وآموزش  بانک انصار ضمن تشریح ابعاد مختلف دیکوم، به ارایه برترین تجارب بانک انصار پرداخت و گفت: بانک انصار نیاز سنجی کارکنان را بر اساس مدل "دیکوم"انجام داده است. این مدل تدوین یک برنامه درسی و روشی موثر برای تجزیه و تحلیل یک شغل و فرد است.
بر اساس این گزارش، مهم ترین ویژگی و تفاوت پنجمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی با سایر کنفرانس های حوزه آموزش در کشور، توجه بر حوزه های نوین آموزش و تمرکز بر ابزارها و مکانیسم های استقرار فرآیند مدیریت یادگیری در واحدهای آموزش و توسعه کشور بود.
 


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر