08 اسفند 1396 - 10:32
همتی اعلام کرد؛

پرداخت ۴۸ میلیون فقره خسارت بیمه تکمیلی درمان در ۱۰ ماهه نخست

رئیس کل بیمه مرکزی از پرداخت ۴۸ میلیون فقره خسارت در رشته بیمه تکمیلی درمان در ۱۰ ماهه نخست سال جاری توسط شرکت های بیمه خبر داد.
کد خبر : ۸۲۷۱۳
بیمه های درمانی

به گزارش خبرنگار ایبِنا، عبدالناصر همتی در برنامه رو در روی شبکه چهارم سیما در پاسخ به این سوال که برداشت مردم از بیمه چقدر برایتان مهم است، گفت: خیلی قاطع می توانم بگویم صنعت بیمه جزو بهترین سازمان هایی است که به مردم خدمت ارائه می کند، چرا که ما همواره در بحران ها در کنار مردم بودیم و سربلند بیرون آمدیم.


وی افزود: بیمه های تکمیلی خدمات خوبی به مردم ارائه کرده اند و در ده ماهه اول امسال ۴۸ میلیون فقره خسارت پرداخت کردیم.


رئیس شورایعالی بیمه درباره اجرای حاکمیت شرکتی تصریح کرد: اجرای حاکمیت شرکتی، گامی موثر در بازنگری نظارت بیمه مرکزی بر شرکت های بیمه بود که از بخش های متعددی چون تایید صلاحیت مدیران کلیدی شرکت های بیمه، بررسی صورت های مالی، حمایت از حقوق سهامداران و. ‌...تشکیل شده است.


رئیس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه رابطه ای منطقی میان رشد درآمد و ضریب نفوذ بیمه وجود دارد، اظهار داشت: ما کار عرضه را به خوبی انجام داده ایم اما باید شرایط برای تقاضا نیز فراهم شود


همتی خاطرنشان کرد: تعداد شرکت های بیمه در کشور ما زیاد نیست اما افزایش آنها نیز منوط به ارائه طرح های جدید است.


قرار بود این برنامه به شکل مناظره ای بین عبدالناصر همتی رئیس کل بیمه مرکزی و محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس برگزار شود اما نماینده کرمان در این برنامه حاضر نشد.  


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر