10 اسفند 1396 - 18:20
گفتگو با همسر همکار شهید «حبیب هادی پور»:

آرمان های شهدای بانک صادرات ایران تداوم مسیر قرآن و ائمه (ع) است

بانک صادرات ایران همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(س) یاد و خاطره بیش از ٩٠ شهید این بانک و پایمردی خانواده های آنها را در زنده نگاه داشتن آرمان های شهدا گرامی می دارد.
کد خبر : ۸۲۸۶۵
شهدای بانک صادرات

به گزارش ایبِنا و به  نقل از روابط عمومی بانک صادرات، بانک صادرات ایران همزمان با ١٣ جمادی الثانی سالروز وفات حضرت ام البنین(س)  و روز «تکریم همسران و مادران شهدا»، در راستای ارج نهادن به پاسداری و ایثارگری همسران و مادران شهدا در حفظ ارزش های ماندگار دفاع مقدس در گفت و گویی با همسر شهید «حبیب هادی پور»، یاد و خاطره بیش از ٩٠ شهید این بانک و پایمردی خانواده های آنها را در زنده نگاه داشتن آرمان های شهدا گرامی می دارد.




 همسر همکار شهید «حبیب هادی پور» در گفت وگویی، ضمن  قدردانی از توجه مدیران بانک صادرات ایران نسبت به گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بانک در برگزاری گردهمایی ها و نشست های ویژه، همچنان بر حفظ سنگر ارزش ها و ادامه راه ائمه هدی (علیهم السلام) و چراغ هدایتگر قرآن کریم در بالا بردن روحیه ایثار گری مادران و همسران شهدا تاکید کرد.


فاطمه استاد احمد معمار، همسر شهید «حبیب هادی پور» با بیان اینکه رسالت امروز مسئولان جامعه برای پاسداری از ارزش هایی که شهدا برای آنها جان داده اند، به مراتب سنگین تر از گذشته است و مسئولان باید در این مسیر بیشتر عملگرا باشند، گفت: خانواده ها، همسران و مادران شهدا در تربیت نسل بر جای مانده از شهدا زحمات سنگین و پر مسئولیتی بر دوش داشته اند که یاری گرفتن از راه ائمه (ع) و بهره بردن از انوار قدسی کلام الله مجید نقش تعیین کننده ای در تقویت روحیه جهادی آنها داشته است.


وی در خصوص ویژگی های شهید «حبیب هادی پور» با اشاره به صدای خوش شهید در قرائت قرآن و مداحی اهل بیت(ع)، این ویژگی را عامل مهمی برای ادامه آموزش و بسط فرهنگ قرآنی در بین فرزندان وی عنوان کرد.


همسر شهید ادامه داد: ایشان ٣ مرحله در جبهه های دفاع مقدس حضور داشتند که در آخرین مرحله در عملیات کربلای یک در منطقه مهران به درجه رفیع شهادت نایل شدند و پس از ١٠ روز پیکر مطهرشان از کرمانشاه به تهران باز گشت.


از شهید هادی پور ٢ فرزند دختر و ٢ فرزند پسر بر جای مانده است.




ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر