12 اسفند 1396 - 12:09

اپلیکیشن بانک جامع اطلاعات مالی ایران به روز شد

مدیرعامل مرکز مالی ایران از به روز رسانی اپلیکیشن بانک جامع اطلاعات مالی خبر داد.
کد خبر : ۸۲۹۱۷
اپلیکیشن بورسی

به گزارش ایبِنا، مدیرعامل مرکز مالی ایران افزونه‌های جدید «اپلیکیشن بانک جامع اطلاعات مالی ایران» را تشریح کرد و گفت: پس از رونمایی از این اپلیکیشن در فروردین‌ماه سال جاری و انتشار نسخه انگلیسی آن در آبان‌ماه، هم اکنون مرکز مالی ایران قابلیت‌های جدید و کاربردی دیگری را به اپلیکیشن «بانک جامع اطلاعات مالی ایران» اضافه کرده است که در آخرین به روزرسانی آن برای کاربران  قابل دسترسی است.


به گفته مدیر عامل مرکز مالی ایران افزونه های جدید شامل «اضافه شدن نمودارهای تغییرات سهام شرکت ها بر اساس پارامترهای مختلف، نمایش جدول عرضه و تقاضا، سهامداران بالای یک درصد، پیام ناظر، اطلاعیه های کدال و نمادهای هم گروه سهام» می شود.


همچنین در بخش معاملات بورس های کالایی اطلاعات معاملات بازارهای فیزیکی و مشتقه بورس‌های کالایی نیز اضافه شده و فعالان بازارهای مالی می‌توانند در لحظه تحولات بورس‌های کالایی را بررسی کنند.


نقوی از برنامه‌ریزی مرکز برای توسعه و تکمیل این برنامه موبایل به منظور تسهیل دسترسی فعالان بازارهای مالی به اطلاعات شرکتها و نهادهای مالی به صورت متمرکز خبر داد و اظهار امیدواری کرد در نیمه اول سال ۹۷ افزونه‌های جدید این اپلیکشین به بازار معرفی شود.


لازم به ذکر است اپلیکیشن «بانک جامع اطلاعات مالی ایران «IFDB» نخستین اپلیکیشن اطلاع‌رسانی  بازار مالی ایران است که در دو نسخه اندروید و iOS و به دو زبان فارسی و انگلیسی تولید و به رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر