13 اسفند 1396 - 14:42
از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین صورت می‌گیرد؛

افزایش سقف برداشت از خودپردازهای بانک مسکن تا ۵۰۰ هزار تومان

بانک مسکن با اجرای یک طرح نوروزی دو منظوره، سقف برداشت روزانه از خودپردازها را برای دوره زمانی مشخص افزایش داد.
کد خبر : ۸۲۹۹۷
بانکداری الکترونیک

به گزارش ایبِنا، سقف برداشت از خودپردازهای بانک مسکن، از ابتدای روز ۲۵ اسفند سال جاری تا پایان ۱۵ فروردین سال ۹۷، افزایش پیدا می­‌کند. بر اساس این تصمیم بانک مسکن، امکان برداشت از خودپردازهای این بانک، از ۲۰۰ هزار تومان فعلی به ۵۰۰ هزار تومان می­‌رسد. بانک مسکن این تصمیم را در راستای دستورالعمل بهمن ماه بانک مرکزی که ابلاغ شده است، به اجرا در می ­آورد.


افزایش سقف برداشت از خودپردازهای بانک مسکن، از دو جهت برای مشتریان بانک مسکن، تسهیلات محسوب می ­شود؛ از یک سو مشتریان بانک مسکن با توجه به حجم خریدهای شب عید از بازار و سطح قیمت‌ها،‌ می­ توانند مبلغ نقدی مورد نیاز خود را در روز، از طریق خودپردازهای بانک مسکن و بدون نیاز به مراجعه به شعب، تامین کنند و از سوی دیگر، چالش نیاز به پول نقد در ایام تعطیلات نوروز و مسافرت‌های نوروزی نیز با دسترسی به سقف جدید برداشت از خودپردازهای بانک مسکن، برطرف می­ شود.


طرح افزایش سقف برداشت از خودپردازهای بانک مسکن به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان، صرفا در بازه زمانی ۲۵ اسفند سال جاری تا ۱۵ فروردین سال جدید، به اجرا در می ­آید و فقط برای کارت­‌های حساب بانک مسکن (غیرشتابی) قابل استفاده است.


در پایان مدت زمان اجرای این طرح، سقف برداشت دوباره به سطح ۲۰۰ هزار تومان در روز تغییر پیدا می­‌کند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر