16 اسفند 1396 - 11:29
پس از صدور مجوز بانک مرکزی:

زمان برگزاری مجمع بانک دی مشخص شد

بانک مرکزی مجوز برگزاری مجمع سالانه مالی سال ۹۵ بانک دی را صادر کرد و بر این اساس زمان برگزاری مجمع صاحبان سهام این بانک فرابورسی اعلام شد.
کد خبر : ۸۳۱۹۲
بانک دی

به گزارش ایبِنا، مدیر کل نظارت بر بانک ها و موسسات اعتباری بانک مرکزی رسما صدور مجوز برگزاری مجمع سالانه بانک دی برای سال مالی ۹۵ مبنی بر رفع مغایرت های مطروحه در صورت های مالی آتی از جمله صورت های مالی میاندوره ای و پایان سال مالی جاری را بلامانع اعلام کرد.


جزییات و زمان برگزاری مجمع


بر این اساس بانک دی نیز زمان برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام خود را روز شنبه ۱۹ اسفند ماه ۹۶ اعلام کرد. این گزارش می افزاید: تمامی سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و یا نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی می توانند برای شرکت در جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک دی ساعت ۱۴ روز شنبه ۱۹ اسفند ماه ۹۶ به نشانی تهران، ضلع غربی مجموعه ورزشی آزادی، سالن کاسپین، مرکز همایش های بین المللی پژوهشگاه صنعت نفت مراجعه کنند.


دستور جلسه مجمع


لازم به ذکر است استماع گزارش هیات‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۹۵ و انتخاب حسابرس و بازرس قانونی دستور جلسه مجمع فوق العاده بانک دی اعلام شده است.


آخرین اطلاعات مالی


این گزارش می افزاید: بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت بانک دی که با نماد «دی» و سرمایه اسمی ۶۴۰ میلیارد تومانی در بازار دوم فرابورس فعالیت دارد، از ۳۰ تیر ماه ۹۵ متوقف است. همچنین آخرین وضعیت این شرکت در بازار سهام نیز نشان می دهد «P/E» سهام این شرکت بانکی، منفی ۱۳.۷۶ مرتبه و «EPS» آن نیز منفی (۱۰۲) ریال در آخرین صورت های مالی درج شده است.


سهامداران عمده


افزون بر این بر اساس گزارش ایبِنا، پنج سهامدارعمده بانک دی، شامل «آتیه سازان دی با ۴.۴۰۰ درصد، سرمایه گذاری پاک اندیشان امین با ۳.۶۰۰ درصد، کشتیرانی جنوب خط ایران با ۳ درصد، سازمان اقتصادی کوثر با ۲.۷۰۰ درصد و گروه صنعتی نوردنوشهر با ۲ درصد» است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر