16 اسفند 1396 - 11:37

بانک رفاه در تلاش مستمر برای ارائه خدمات با کیفیت

مدیرعامل بانک رفاه گفت: برای ارائه خدمات مطلوب و ارتقای کیفیت محصولات بانک از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
کد خبر : ۸۳۱۹۳
مشتریان برتر

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه؛ محمدعلی سهمانی در مراسم تکریم از مشتریان بانک رفاه با بیان این مطلب گفت: امیدواریم بتوانیم در یک روند رو به رشد، نیازهای مشتریان که در جایگاه شرکای استراتژیک بانک هستند را به بهترین شکل ممکن برآورده سازیم.


وی افزود: بسیار مفتخریم که به بیش از ۱۵ میلیون مشتری حقیقی و حقوقی خدمات متنوع بانکی ارائه می دکنیم. سهمانی با تشریح زیر ساخت ها و توانمندی های بانک در حوزه های پرسنلی، شبکه شعب، اعتباری و بانکداری الکترونیک گفت: بانک رفاه امروز تلاش می کند در سراسر کشور منشأ اثر باشد و برای مشتریان ارزش آفرینی کند.


وی ادامه داد: علاوه بر اینکه بانک رفاه طی سال‌های اخیر تلاش ویژه ای برای فعالیت اثربخش در بانکداری داخلی داشته است، در حوزه بانکداری بین الملل نیز توانسته است عملکرد مطلوبی را از خود برجای بگذارد و در این حوزه خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه کند .


مدیرعامل بانک رفاه با بیان اینکه این بانک در تمامی حوزه ها از جمله تولید، صنعت، خدمات و بازرگانی توانسته است خدمات خود را بهبود مستمر، افزود: بانک رفاه در این حوزه ها خدمات رقابتی برای مشتریان فراهم کرده است و به ویژه در سال های اخیر در حوزه های انرژی، نفت، گاز، پتروشمی و خودرو توانسته است با اعطای تسهیلات زمینه های توسعه آنها را فراهم سازد.


سهمانی حوزه سلامت را به عنوان مهم ترین جامعه هدف بانک معرفی کرد و گفت: بانک رفاه در این حوزه طیف متنوعی از خدمات فراهم ساخته و به صورت مستمر تلاش می کند  مطلوب ترین خدمات را به این حوزه ارائه دهد. امیدوارم بتوانیم در تمامی عرصه ها و براساس برنامه های اقتصادی کشور، خدمات در خور و شایسته ای را به مشتریان ارائه دهیم.


مدیرعامل بانک رفاه با تشریح سیاست ها و اهداف بلندمدت بانک، اظهارداشت: یکی از اصلی ترین برنامه‌های بانک رفاه ارائه بانکداری مستقیم است به گونه ای که تمامی خدمات مورد نیاز یک مشتری در محل فعالیت های اقتصادی مشتریان به آنها ارائه دهیم.


سهمانی در ادامه به دستاوردهای بانک طی سال ۹۶ پرداخت و اظهار داشت: کسب عنوان سازمان پیشرو در رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی و همچنین کسب جایگاه نهم در بین ۱۰۰ شرکت برتر کشور مهم ترین دستاوردهای بانک رفاه بوده است. برهمین اساس بانک در بین شبکه بانکی کشور موفق به کسب جایگاه جهانی شده است. این دستاوردها حاکی از شرایط و موقعیت مناسب بانک در صنعت بانکداری است.


وی همچنین موفقیت بانک در عرصه های علمی و ورزشی را نشانی از عزم و اراده جدی بانک برای دستیابی به جایگاه نخست نظام بانکی کشور دانست و گفت: بحمدالله در سال ۹۶ نیروی انسانی توانمند بانک در المپیادهای علمی و ورزشی موفق به کسب جایگاه نخست شده اند. کارکنان بانک رفاه در این رقابت ها توانستند شایستگی های خود را به اثبات برسانند.


سهمانی به پیشرفت های بانکداری الکترونیک اشاره کرد و گفت: بانک رفاه طی سال‌های اخیر تلاش بی وقفه ای برای ارتقای حوزه بانکداری الکترونیک داشته و تاکنون محصولات و خدمات متنوع و خلاقانه ای را برای مشتریان ایجاد کرده است.


وی در خاتمه خاطرنشان ساخت: بانک رفاه به عنوان یک بانک اجتماعی، علاوه بر ارائه خدمات بانکی، نگاه ویژه ای هم به حوزه مسئولیت اجتماعی دارد و در این زمینه نقش آفرین بوده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر