20 اسفند 1396 - 07:33

بیمه دی برنده جایزه تعالی سازمانی شد

شرکت بیمه دی در پانزدهمین همایش تعالی سازمانی که توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد به عنوان تنها شرکت بیمه ای، موفق به کسب «تقدیرنامه دوستاره» از جایزه ملی تعالی سازمانی گردید.
کد خبر : ۸۳۳۳۳
بیمه دی

به گزارش ایبِنا به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی؛ شرکت بیمه دی در بین ۲۵ شرکت در سطح تقدیرنامه به عنوان تنها شرکت بیمه ای موفق به کسب تقدیرنامه دو ستاره تعالی سازمانی از پانزدهمین همایش ملی تعالی سازمانی شد.


بیمه دی پس از ماه ها تلاش و با انسجام سازمانی توانست مراحل اولیه مؤلفه های یک سازمان متعالی را در شرکت پیاده سازی کند و با اعتقاد راسخ به این موارد در مسیر تعالی گام بر داشته و موفق به کسب نشان دو ستاره شود.


گفتنی است جایزه ملی تعالی سازمانی از سال ۱۳۸۲ و با نام جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی برای سازمان های تولیدی و صنعتی کار خود را آغاز کرد و در سال های بعد مورد استقبال سایر بخش های اقتصادی اعم از خدمات، آموزش، سلامت و بخش عمومی قرار گرفت و هم اکنون با نام «جایزه ملی تعالی سازمانی» از اعتبار بالایی نزد بنگاه های اقتصادی و سازمان های عمومی کشورمان برخوردار است.


این جایزه در سه سطح تندیس، تقدیرنامه و گواهینامه به متقاضیان حائز شرایط اهدا می شود و سازمان ها را در دستیابی به تعالی متمایز می کند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر