20 اسفند 1396 - 07:35

مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده بانک دی برگزار شد

مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده بانک دی در روز شنبه مورخ ۱۳۹۶.۱۲.۱۹ با حضور بیش از ۷۷‌درصد صاحبان سهام برگزار شد.
کد خبر : ۸۳۳۳۴
مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده بانک دی برگزار شد

به گزارش ایبِنا به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، با برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده بانک دی، صورت‌های مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ بانک به تصویب رسید. در این جلسه که عصر روز شنبه ۱۹ اسفندماه ۱۳۹۶با حضور بیش از  ۷۷‌درصد از سهامداران و یا نمایندگان قانونی آنها و نمایندگان سازمان بورس و اوراق بهادار و حسابرس و بازرس قانونی و به ریاست رضا سهم‌دینی رئیس هیئت‌مدیره بانک برگزار شد، سهامداران صورت‌های مالی منتهی به پایان اسفند ۱۳۹۵ را تصویب کردند.


محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی، در ارائه گزارشی از عملکرد بانک دی به حاضرین در مجمع گفت: بانک دی از جمله معدود بانک‌های کشور بود که با تشکیل کارگروه ویژه ارتقاء فرآیند، تهیه صورتهای مالی خود را مطابق با استانداردهای بین المللی گزارش دهی مالی (IFRS) آغاز کرد.


قربانی همچنین با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط هیئت مدیره جدید در بانک دی گفت: اصلاح ساختار سازمانی بانک به منظور چابک‌سازی، اصلاح ترکیب سپرده‌ها از طریق جذب منابع ارزان قیمت، تشکیل کارگروه ویژه وصول مطالبات، تشکیل کمیته‌های مدیریت ریسک، حسابرسی و ... در راستای استقرار حاکمیت شرکتی، ساماندهی گروه مالی دی و تشکیل کمیته رسیدگی به امور شرکت‌ها، فروش دارایی‌های مازاد و خروج از بنگاه‌داری، تعالی‌گرایی از طریق ایجاد انگیزه و تقویت امنیت شغلی همکاران، گسترش روابط کارگزاری با بانک‌های خارجی، وصول و تعیین تکلیف حدود ۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات غیر جاری، اعطای تسهیلات با اعتبارسنجی کامل و رعایت بهداشت اعتباری از جمله مهمترین اقدامات تیم مدیریتی جدید بانک در این مدت‌ محدود بوده است.


در پایان این مجمع پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی در خصوص عملکرد سال مالی متنهی به ۱۳۹۵.۱۲.۳۰، صورت‌های مالی متنهی به سال ۱۳۹۵ مورد تصویب حاضرین در مجمع قرار گرفت.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر