22 اسفند 1396 - 14:45

نگارش جدید همراه بانک مسکن

رییس اداره کل خدمات نوین بانک مسکن، نگارش جدید سامانه همراه بانک مسکن برای گوشی های Android را تشریح کرد.
کد خبر : ۸۳۵۰۸
مسکن

به گزارش ایبِنا، پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، نیکوفر صفری رییس اداره کل خدمات نوین بانک مسکن عنوان کرد: در راستای توسعه و بهبود عملکرد درگاه های پرداخت غیر حضوری و ارتقای الزامات امنیتی، نگارش جدید سامانه همراه بانک مسکن (شامل فایل نصب برنامه برای گوشی های Android ) راه اندازی شد.


صفری اظهار داشت: این نگارش نیز همانند نگارش های پیشین از طریق وب سایت بانک به آدرس www.bank-maskan.ir در بخش بانکداری الکترونیک، بخش سامانه ها، گزینه سامانه همراه بانک مسکن ، در دسترس مشتریان است و کاربران می‌باید تا تاریخ ۹۶/۱۲/۲۲ اقدام به بروزرسانی کنند. شایان ذکر است از تاریخ فوق نسخ قبلی غیرفعال می شود.


وی افزود: در نگارش جدید همراه بانک مسکن، علاوه بر بهبود عملکرد، سرویس های جدیدی به نسخه های iOS , WindowsPhone افزوده شده است. صفری از امکان استعلام مشخصات صاحب حساب مقصد در انتقال وجه ساتنا و پایا و تغییر حساب پیش فرض کارت به عنوان یکی از سرویس های جدید همراه بانک نام برد. همچنین واکشی و بروز رسانی شماره کارت های مشتری و واکشی وبروز رسانی شماره حساب های مشتری از دیگر سرویس های نگارش جدید سامانه همراه بانک مسکن است.


لازم به ذکر اسـت که نگارش جدید iOS در فروشگاه نرم افزاری Sibapp به آدرس https://new.sibapp.com و نگارش جدید windowsphone در فروشگاه نرم افزاری Microsoft Store بارگذاری شده و از طریق این فروشگاه ها قابل جستجو و نصب هستند. همچنین مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات، انتقادات و پیشنهادات مشتریان در خصوص بانکداری الکترونیک است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر