22 اسفند 1396 - 15:31

آیفکس ۱۰۷۸ واحدی شد

شاخص کل فرابورس امروز با افت ۴ واحدی در ارتقاع ۱۰۷۸ واحدی قرار گرفت.
کد خبر : ۸۳۵۱۲
99

به گزارش ایبِنا، معاملات فرابورس در بیست و دومین روز از اسفندماه ۹۶ با دادوستد بیش از ۱۹۳ میلیون ورقه به ارزش حدود ۱۲ هزار و ۸۶۵ میلیارد ریال پایان یافت که بخش عمده‌ای از ارزش معاملات به فروش اوراق اجاره سهام شرکت واسط مالی مرداد یکم به منظور تامین مالی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی اختصاص داشت.


بر اساس این گزارش، روز جاری حجم و ارزش خرد معاملات بازار سهام در مجموع بازارهای اول، دوم، پایه و مشتقه و SME به ۱۷۴ میلیون سهم به ارزش بیش از ۴۰۱ میلیارد ریال رسید که از این میزان نماد ذوب آهن با نقل و انتقال ۳۱ میلیون سهم به ارزش ۲۵ میلیارد ریال و نماد گروه صنایع کاغذ پارس با مبادله ۱۲ میلیون سهم به ارزش ۴۶ میلیارد ریال به ترتیب بالاترین میزان حجم و ارزش معاملات را در مجموع این بازارها تجربه کردند.


نماهای تاثیرگذار


شاخص کل فرابورس نیز امروز با افت ۴ واحدی در ارتقاع ۱۰۷۸ واحدی ایستاد. به ترتیب نمادهای «میدکو»، «ارفع»، «دماوند» و «ذوب» در حالی بالاترین تاثیر منفی را بر آیفکس گذاشتند که در سمت مقابل نمادهای «هرمز» و «زاگرس» با تاثیر مثبت بر این نماگر مانع از افت بیشتر آن شدند. همچنین نمادهای «اتکام»، «کمرجان» و «گکوثر» با بالاترین رشد قیمتی و در سمت مقابل نمادهای «بساما»، «وگستر» و «ارفع» با بالاترین افت قیمتی روبرو شدند.


بازار اوراق با درآمد


از سویی دیگر، بازار اوراق با درآمد ثابت نیز معاملات امروز را با خرید و فروش نزدیک به ۱۳ میلیون ورقه به ارزش بیش از ۱۲ هزار و ۳۴۵ میلیارد ریال خاتمه داد. در صدر این بازار، اوراق اجاره سازمان تامین اجتماعی با نماد «تامین۹۷» ایستاد که روز جاری ۱۰ میلیون ورقه به ارزش ۱۰ هزار میلیارد ریال از این سری اوراق به منظور تامین مالی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی به فروش رسید.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها