گوگل بیت کوین را زمین زد/ قیمت کمتر از ۸ هزار دلار

اظهارات گوگل در راستای ممنوعیت تبلیغات ارزهای رمزنگار منجر به روند نزولی بهای بیت کوین و سقوط ۱۴ درصدی آن شد و قیمت هر واحد بیت کوین به به ۷ هزار و ۹۰۹ دلار سقوط کرد.
کد خبر : ۸۳۵۸۶
گوگل

به گزارش خبرنگار ایبِنا ببه گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از سی ان بی سی، به دنبال اظهارات مقامات گوگل مبنی بر ممنوعیت تبلیغات مرتبط با ارزهای رمزنگار و عرضه اولیه آنها بر روی پلت فورم این شرکت از اول ژوئن، قیمت بیت کوین با سیر نزولی روبرو شد؛ ضمن اینکه در ۲۴ ساعت گذشته قیمت بیت کوین، اتریوم و ریپل سقوط آزاد داشته اند.


 پیش از این فیس بوک اعلام کرده بود که هر گونه تبلیغات مرتبط با ارزهای رمزنگار را ممنوع خواهد کرد. مدیر بخش تبلیغات گوگل اعلام کرد نمی توانیم پیش بینی کنیم که ارزهای رمزنگار در آینده به چه سمتی خواهند رفت؛ اما به اندازه کافی مشتریانی را دیده ایم که از طریق ارزهای رمزنگار متضرر شده اند یا پتانسیل آسیب دیدن را بواسطه ارزهای رمزنگار دارند و این دلیلی است که قصد داریم با نهایت احتیاط به آن نزدیک شویم.


بر پایه این گزارش، ایالات متحده و برخی از کشورها اعلام کرده اند که عرضه اولیه ارزهای رمزنگار غیر قانونی است و بعضی از کشورها مانند چین هم کسب مال از طریق عرضه اولیه ارزهای رمزنگار را ممنوع کرده اند.


برچسب ها: ارز بیت کوین گوگل
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر