28 اسفند 1396 - 14:52

«تبرک» با قیمت ۱۳۸۱ ریال به فرابورس آمد

عرضه اولیه ۱۰ درصدی سهام «تبرک» با کشف قیمت ۱۳۸۱ ریالی در فرابورس انجام شد.
کد خبر : ۸۳۷۸۸
تبرک

به گزارش خبرنگار ایبِنا، پس از ۷ عرضه اولیه و یک گشایش نماد در بازار فرابورس که تا اواخر دی ماه جاری رقم خورد، در آخرین روز کاری سال ۹۶ قطار عرضه‌های اولیه فرابورس به ایستگاه پایانی رسید و ۱۰ درصد از سهام گروه کارخانجات صنعتی تبرک در بازار دوم به قیمت ۱۳۸۱ ریال کشف قیمت شد.


بر اساس این گزارش، شرکت گروه کارخانجات صنعتی تبرک مهرماه جاری در بازار دوم پذیرش شده و تعداد کل سهام این شرکت بیش از ۲ میلیارد و ۲۳۱ میلیون سهم است که امروز ۱۰ درصد از کل سهام این شرکت به تعداد ۲۲۳ میلیون و ۱۵۰ هزار و ۴۲۱ سهم عرضه شد.


مدیر این عرضه شرکت کارگزاری بانک ملی و حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی تعداد ۲ هزار و ۲۰۰ سهم بود که طی آن به هر کد معاملاتی تا سقف ۲۲۰۰ سهم ‏اختصاص داده شد.


همچنین دامنه قیمت در ثبت سفارش این عرضه از مبلغ ۱۳۳۵ ریال تا ۱۳۹۵ریال برای خریداران امکان‌پذیر بود که هر سهم این شرکت ۱۳۸۱ ریال قیمت خورد.


گفتنی است در سی و سومین نشست خبری یک دیدار، یک عرضه موسس و سهامدار اصلی گروه کارخانجات صنعتی تبرک دلیل ورود تبرک به فرابورس، هدف از ورود گروه کارخانجات صنعتی به بازار سرمایه را جذب نقدینگی و استفاده از تجربه شرکت‌های بزرگ عنوان کرد و گفت: مهم‌ترین هدف این مجموعه تبدیل تبرک به یک برند جهانی و افزایش صادرات است.


وی در پایان سود محقق شده هر سهم گروه کارخانجات تبرک را در سال گذشته ۲۰۰ ریال اعلام کرد و در خصوص طرح‌های توسعه‌ای این شرکت نیز گفت: طرح‌های توسعه‌ای در سه شرکت زیرمجموعه در حال اجراست که مهم‌ترین آن تلاش برای کم کردن قیمت‌های تمام‌شده محصولات و توسعه صادرات است.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر